کد خبر: ۱۱۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان فارس:

محدودیتی در توزیع اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در فارس وجود ندارد

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان فارس گفت: برای توزیع ۴ کالای اساسی مورد نیاز ماه رمضان شامل شکر، برنج، گوشت مرغ و گوشت قرمز هیچ محدودیتی در استان وجود ندارد.
به گزارش شیرازه، هدایت‌الله رحیمی مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان فارس اظهار داشت: برای توزیع 4 کالای اساسی مورد نیاز ماه مبارک رمضان شامل شکر، برنج، گوشت مرغ و گوشت قرمز هیچ محدودیتی در استان فارس وجود ندارد و به هر میزان که نیاز بازار باشد توزیع خواهد شد.

وی درباره مکانیزم عرضه این کالاها در بازار عنوان کرد: مسیر توزیع این 4 کالای اساسی فروشگاه‌های بزرگ، تعاونی‌های مصرف است.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار، شکر را به قیمت 2 هزار و 525 تومان به عوامل توزیع ارائه می‌کند و آنها تا سقف قیمت 2 هزار و 855 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسانند، افزود: برنج وارداتی نیز به قیمت 2 هزار و 400 به عوامل توزیع داده می‌شود و آنها تا سقف قیمت 2 هزار و 700  تومان  به دست مصرف‌کننده می‌رسانند.

وی با بیان اینکه مرغ منجمد نیز به قیمت 5 هزار و 300 به عوامل توزیع فروخته می‌شود و آنها تا سقف قیمت 5600 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسانند، خاطرنشان کرد: گوشت قرمز گوساله منجمد نیز به قیمت 22 هزار تومان به عوامل توزیع فروخته می‌شود و آنها تا سقف قیمت 23 هزار تومان به دست مصرف‌کننده می رسانند.
نظرات بینندگان