کد خبر: ۱۱۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه شیراز و دانشگاه تکنولوژی عراق

تفاهم نامه همکاری‌های علمی بین روسای دانشگاه شیراز و دانشگاه اطلاعات، تکنولوژی و ارتباطات عراق امضا شد.
به گزارش شیرازه، سیده زهره عظیمی فر مدیر امور بین الملل دانشگاه شیرازگفت: تفاهم نامه‌ امضا شده، زمینه را برای تبادل استاد و دانشجو، انجام پروژه‌های مشترک، برگزاری دوره‌های مشترک و اجرای کنفرانس‌های بین المللی برقرار می‌کند.
ابراهیم گشتاسبی راد، سرپرست دانشگاه شیراز اظهار امیدواری کرد ارتباطات علمی میان دانشگاه‌های 2 کشور به ویژه در رشته‌های مهندسی بیش از پیش توسعه یابد.
عباس محسن عبدالحسین البکری، رئیس دانشگاه اطلاعات، تکنولوژی و ارتباطات عراق هم با ابراز خوشحالی از حضورش در دانشگاه شیراز گفت: این آمادگی وجود دارد تا در زمینه‌های مختلف با دانشگاه شیراز همکاری مشترک انجام شود.
وی اظهار امیدواری کرد بر اساس تفاهم نامه امضا شده، زمینه برای حضور مربیان این دانشگاه و تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه شیراز فراهم شود.
دانشگاه اطلاعات، تکنولوژی و ارتباطات عراق چند پروژه کلان و ملی را در کشور عراق اجرا کرده و در بخش‌های صنعتی این کشور فعال است.
رئیس دانشگاه اطلاعات، تکنولوژی و ارتباطات عراق به همراه دکتر صفا الماموری، رئیس دانشکده اطلاعات کسب و کار این دانشگاه، با حضور در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز با مسئولان و اساتید این دانشکده درباره‌ اجرای پروژه‌های مشترک به گفتگو پرداختند.
امضای تفاهم نامه بین دانشگاه شیراز و دانشگاه تکنولوژی عراق
نظرات بینندگان