کد خبر: ۱۱۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
برق نوین شیراز بدنبال صعود به لیگ یک؛

سرنوشت نماینده فوتبال شیراز امروز رقم می خورد

عصر امروز تیم برق نوین شیراز در دیدار پلی آف لیگ دسته دو فوتبال کشور به مصاف شاهین بوشهر می رود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در بازی پلی آف صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و برق نوین شیراز عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم مقابل هم صف آرایی می کنند.
برق نوین شیراز که در گروه نخست مسابقات لیگ دسته دوم در مرحله مقدماتی قرار داشت موفق شد با46امتیاز و با اقتدار به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله پایانی شود و دراین مرحله نیز با نتایج درخشان علی رغم اینکه تا لحظات پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول را داشت اما با تساوی که شهرداری ماهشهر مقابل داماش گیلان کسب کرد راهی پلی آف شد.

نقطه قوت برقی ها در مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته دو عملکرد بسیار خوب خط دفاعی  و دروازه بان این تیم بوده است بطوریکه یکی از بهترین خطوط دفاعی در بین تیم های حاضر در لیگ را داشته اند.
دیدار حساس امروز تعیین کننده آخرین تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور در سال 96 می باشد و برقی ها امیدوارند با پیروزی در این دیدار با جمع تیم های لیگ یکی بپیوندند. شاهینی ها با غیبت دو بازیکن اصلی و تاثیر گذار خود به مصاف برق نوین خواهند رفت.  مهدی نظری و حسین کاظمی دو بازیکن اصلی شاهین شهرداری در دیدار امروز به علت سه اخطاره بودن محروم خواهند بود.

بنا بر این گزارش نحوه تعیین تیم برنده در این تک ‏بازی همانند مسابقات جام حذفی است. در صورت ‏تساوی در وقت قانونی، دو وقت 15 دقیقه ای و در ‏صورت تساوی در 30 دقیقه وقت اضافه، ضربات ‏پنالتی تعیین کننده تیم برنده و سومین تیم صعود کننده ‏به لیگ دسته اول در فصل آتی 97-96 خواهد بود.‏ تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر با قرار گیری در مکان نخست گروه های دوگانه در مرحله پایانی لیگ دسته دوم موفق شده اند به لیگ یک صعود کنند و عصر امروز نیز تیم پیروز دیدار پلی آف به عنوان سومین تیم به لیگ یک صعود می کند.

لازم به ذکر است که هواداران پر شور برق نوین که همواره در طول فصل تیم خود را چه در خانه و چه در خارج خانه تنها نگذاشتند در این بازی سرنوشت ساز نیز قصد ندارند تیم خود را تنها بگذارند و تعداد بسیاری از هواداران آنها شب قبل از این بازی حساس با اتوبوس به سمت قم حرکت کرده اند تا بتوانند یار دوازدهم تیم خود باشند.

قضاوت این دیدار حساس را بیژن حیدری به عنوان داور وسط و محمدرضا مدیر روستا و محسن سلطانی به عنوان کمک های وی بر عهده دارند.


این دیدار عصر امروز و از ساعت 17:30 در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان