کد خبر: ۱۱۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد:

تعدادی از بانوان را به بهانه کلاسهای امدادی در همایش انتخاباتی حامیان فتنه 88 اعزام می کنند

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد گفت: تعدادی از بانوان را به بهانه کلاسهای امدادی و اردویی با خودرو بیت المال و پلاک قرمز جهت شرکت در همایش انتخاباتی جمعیت زنان مسلمان نو اندیش با سخنرانی دو تن از اصحاب و حامیان فتنه 88در باشگاه فرهنگیان شیراز اعزام می کنند.

به گزارش شیرازه سرهنگ شمشاد محبی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد در سخنرانی خود در مراسم صبحگاه مشترک نیرو های نظامی، انتظامی و بسیج شهرستان فیروزآباد که به مناسبت سوم خرداد در محل گلزارشهدا این شهرستان برگزار شد در واکنش به سخنان روزگذشته فرماندار فیروزآباد در همایش فعالان سیاسی و جشن پیروزی دکتر روحانی گفت: این روزها که برخی افراد با غبار آلود کردن فضای سیاسی شهر، فتنه وارگونه سعی در تخریب چهره ها و انتقام جویی های سیاسی هستند.


وی در ادامه با اشاره بر داستان آقای هاشمی در کتاب سوم دبستان که در آن تعدای از دانش آموزان جهت نصیحت به امام خمینی (ره) نامه ای نوشته بودند گفت: پس از وصول این نامه توسط امام راحل ایشان در جواب دانش آموزان مذکور نامه ای مرقوم داشتند که فرازهایی از آن بدین مضمون بود که"فرزندان عزیزم چه خوب بود نصیحتی را که مد نظر داشتید می نوشتید.ما همه محتاج به نصیحت هستیم و نصیحت شما عزیزان بی غرضانه و از روی صفای قلب است اما اکنون به عنوان پدر پیری شما را نصیحت می نمایم که در تحصیل علم و فراگرفتن دانش و اخلاق و کردار نیکو کوشا باشید تا افراد متعهد و سودمندی برای اسلام بزرگ و میهن عزیزتان باشید.


محبی با اشاره به حضور میلیونی مردم  ایران در انتخابات و تعبیر رهبر انقلاب اسلامی که تنها برنده آن مردم ایران هستند گفت: عرصه رقابتی که قبل از نتیجه آن کارزار تقابل تفکرات سیاسی متضاد بود و پس از آن می بایست متمدن گونه عرصه برادری و همراهی و همزیستی مسالمت آمیز برای رشد و تعالی ایران اسلامی و بستر وحدت و یکپارچگی امت اسلامی به دور از تضادهای سیاسی ما قبل از انتخابات باشد اما انگار که این فضا خوشایند برخی افراد نیست و برخی سعی دارند با برخی حرکات و منشهای دوقطبی ساز، کار تفریق مردم را به عرصه پس از انتخابات بکشانند و عقده های سیاسی ما قبل را با انحصار طلبی نتیجه انتخابات عقده گشایی نمایند.


وی ادامه داد: جلساتی را تحت عنوان جشن پیروزی انتخابات برگزار می کنند و مطالبی را مطرح می کنند و دیگرن را یک طرفه متهم می سازند انگار که خود معصومی دیگرند و دیگران کافر باالفطره. جناح رقیب را متهم به دروغ گویی منجر به افزایش آگاهی بیشتر مردم می کنند در صورتی که دروغگوییشان از مدتها قبل تاکنون اظهر من الشمس بوده است.

فرمانده سپاه فیروزآباد با اشاره به امضاء پروژه 2030 توسط دولت مردان اظهارداشت: امضا سند 2030 توسط رهبر انقلاب در جمع فرهنگیان مورد شماتت قرار گرفت ولی مزورانه انکار و تطهیر می کنند و سندهای رسوایی آن را نادیده می گیرند انگار که نه انگار این مردم خود آگاه تر از آنند که ایشان بخواهند عوام فریبی کنند.


وی ادامه داد: دیگران را متهم به تهدید تلفنی خود و ستاد انتخاباتی مورد حمایت خود می کنند در حالی که با دستور مستقیم شخص شخیصشان اسپری اشک آور در تجمع عظیم ستاد انتخاباتی رقیبشان خالی می کنند و یادشان رفته که به عنوان مجری انتخابات می بایست اصل بی طرفی و عدم دخالت و تاثیر گذاری در امر انتخابات را دنبال نمایند.

محبی افزود: دیگران را متهم به زمینه سازی برای استفاده از اموال بیت المال و دولتی در ستاد رقیبشان متهم می کنند و حکم بر حرام بودن آن صادرمی کنند در حالی که یادشان رفته با خودرو دولتی دستور شستشوی ستاد مورد حمایتشان را می دهند و عکس آن هم با هوشیاری خبرنگاران در فضای مجازی منتشر می گردد و یا اینکه تعدادی از بانوان را به بهانه کلاسهای امدادی و اردویی با خودرو بیت المال و پلاک قرمز جهت شرکت در همایش انتخاباتی جمعیت زنان مسلمان نو اندیش با سخنرانی دو تن از اصحاب و حامیان فتنه 88در باشگاه فرهنگیان شیراز اعزام می کنند.


فرمانده سپاه فیروزآباد گفت: دیگران را متهم به پرونده سازی به دلیل برگزاری جلسات انتخاباتی در منازل می کنند در حالی که خود، گروهها و فضاهای مجازی جناح رقیب را در شهرستان بر نمی تابند و با استفاده از ظرفیت نهادهای امنیتی همراهشان ، آنها را تحت فشار و ارعاب در جهت پرونده سازی قرار می دهند.

وی ادامه داد: دیگران را متهم به احضار غیر قانونی دهیاران می کنند در حالی که یادشان می رود که شوراهای برخی از روستاها مکتوبا به دلیل دخالتهای مستقیم اعوان و انصارشان در بخشداری و غیره اعلام استعفا و انصراف می کنند دیگران را متهم به دخالت غیر قانونی در امر انتخابات می کنند در حالی که یادشان می رود که چندین تجمع اعتراض آمیز روستاییان را به دلیل دخالت بخشدارانشان در امر تعیین دهیاران غیر همسویشان ، همین افراد مرتفع ساخته اند.


سرهنگ شمشاد محبی افزود: دیگران را متهم به قانون گریزی می کنند در حالی که دخالتها و اقدامات غیر قانونی بازرسان و نمایندگانشان را در روز رای گیری که حتی منجر به جابجایی برخی از آنها از صندوق اخذ رای شد را نادیده می انگارند و کارمند زیر دستشان که اجتماع غیر قانونی راه اندازی می کند و ارزشهای اسلامی را به بهانه آزادی زیر سوال می برد را فراموش می نمایند.


محبی با اشاره به گرامیداشت سالگرد دوم خرداد در جشن پیروزی دکتر روحانی اظهار داشت: سالگرد دوم خرداد و یاد باغیان انقلاب و ممنوع التصویرها را گرامی می دارند اما یادشان نیست که منصب فعلیشان ثمره خون شهدایی است که خود نیز منصوب به آنها هستند. شهدایی که حماسه فتح خرمشهر را آفریدند و انگار یادشان رفته آن سنگر نشینیهای عارفانه را که اینک اینگونه همرزمان دیروز را مورد عتاب قرار می دهند.

وی در ادامه به سخن شهید مهدی باکری در خصوص رزمندگان دفاع مقدس که رزمندگان بعد از جنگ به سه دسته تقسیم می شوند اشاره کرد  و گفت: متاسفانه برخی از مسئولین ادارات نیز به گونه ای عمل می نمایند که انگار مردانی برای تمامی فصول سیاسی هستند مسئولینی که در هر دو جبهه و با چهره ای حق به جانب ظاهر می گردند و در جهت حفظ پست ریاست آن چنان ذلیلانه خود را تحقیر می کنند که انگار جانشان به میزشان بسته است.


فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد در پایان اظهار کرد: این روزها حرفهایی می شنویم که قلب ما را سخت رنجور می کند این روزها حرف از مسائلی است که تداعی فتنه های زمانهای گذشته را دارد. آقایان مگر نمی بینید که هر جا تهدیدمان کردند ما پرشور تر راهپیماییها را برگزار کردیم آقایان این ملت کجای کار را کم گذاشته است مگر آن زمانی که برخی از خواص در خواب غفلت بودند همین ملت نبودند که آتش فتنه 88 را خاموش کردند و 9 دی را آفریدند.مسئولین کم نیاورند و شانه خالی نکنند که  ما ایستاده ایم ما بدریون این انقلابیم که تا آخرین نفس ایستاده ایم که تا او بیاید ما ایستاده ایم.

منبع: فیروزنا

برچسب ها: فتنه ، انتخابات ، بانوان
نظرات بینندگان