کد خبر: ۱۱۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶

سالروز فتح خرمشر در بیضا گرامی داشته شد

همزمان با سالروز عملیات پیروز مندانه بیت المقدس که منجر به آزادی خرمشهر شد مراسم بزرگداشتی در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی بیضا برگزارشد.

به گزارش شیرازه،همزمان با سالروز عملیات پیروز مندانه بیت المقدس  که منجر به آزادی خرمشهر از دست لشکریان حزب بعث عراق  شد مراسم بزرگداشتی در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی بیضا برگزارشد

 دراین مراسم آرامی ازرزمندگان و راویان دفاع مقدس ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای والامقام به تشریح عملیات پیروزمندانه فتح المین پرداخت وگفت: به درستی امام راحل «ره» فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد چراکه دشمن برای حفظ خرمشهر از همه نوع امکانات وموانع استفاده کرده بود ولی ازآنجایی که رزمندگان دلیر اسلام با درس والگوگرفتن از مکتب عاشورای امام حسین «ع» با از خودگذشتگی به دل دشمن زدند وبا نثارجان شیرین خود این پیروزی ارزشمندرا بدست آوردند،

 این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت :ما در همه حال مدیون خون پاک شهدای گلگون کفن هستیم ،چراکه اقتدار، آرامش،امنیت وافتخار ایران اسلامی در عرصه های مختلف جهانی مرهون ایثار،ازخودگذشتگی وشجاعت رزمندگان دلیر اسلام وشهدای والامقام است.

وی در این مراسم با اشاره به حماسه های دوران دفاع مقدس گفت: حماسه سوم خرداد یکی از شیرین ترین حماسه هایی بود که با دلاورمردی و ایثار جوانان این مرز و بوم رقم خوردو در سخترین قسمت مرزی دشت شلمچه عملیات آغاز شد و در سوم خرداد با نثار خون پاک فراوان و جانبازان خرمشهر فتح شد.

آرامی اظهار کرد:امروز هم در ادامه نبردهای مرزی،دشمن با روش های جدید به دنبال اهداف و توطئه است وامروز دیگر دشمن از جنگ مرزی پا را فراتر گذاشته و در حال حمله به باورها و اعتقادات ملت است.

این راوی دوران دفاع مقدس گفت:امروز فرزندان ما در پیچ و خم فضای مجازی که دشمن درست کرده گرفتار است و باید مراقب این توطئه ها باشیم واین شرایط ایجاد شده از سوی دشمنان، دامی برای جوانان و نوجوانان است.

وی تاکید کرد:امروز تفکر سپاه و بسیج در دنیا حاکم است و هر کجا که صدای مظلومین به گوش برسد دلاوران ما از مظلوم در مقابل ظالم دفاع می کنند.

دراین مراسم با اجرای چند برنامه فرهنگی از رشادت ها وایثارگری های رزمندگان ،شهدا ی والمقام به ویژه شهدای عملیات فتح خرمشهر تجلیل شد. دراین مراسم اقشار مختلف مردم ومسئولین شرکت داشتند.

منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، خرمشهر ، بیضا
نظرات بینندگان