کد خبر: ۱۱۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
در نماز جمعه شهرستانهای فارس مطرح شد؛

رییس جمهور رای نقاط محروم را مطالعه کند /در انتخابات مشکلاتی وجود داشت و باید از همه رأی گرفته می شد/تخلفات انتخاباتی بسیار است و دستگاه قضا باید عادلانه برخورد کند

ائمه جمعه شهرستانهای فارس در نماز عبادی سیاسی این هفته علاوه بر اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان و دعوت عموم مردم به نگه داشتن حرمت این ماه؛ با گریزی به انتخابات از مسئولان انتخاباتی خواستند تا تخلفات و صلاحیت برخی افراد را بررسی و برای مردم روشن سازند.

به گزارش شیرازه، ائمه جمعه شهرستانهای فارس در نماز عبادی سیاسی این هفته علاوه بر اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان و دعوت عموم مردم به نگه داشتن حرمت این ماه؛ با گریزی به انتخابات از مسئولان انتخاباتی خواستند تا تخلفات و صلاحیت برخی افراد را بررسی و برای مردم روشن سازند.

رییس جمهور مطالعه ای روی رای نقاط محروم داشته باشد

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رعایت احترام ماه رمضان بر همه ما واجب است، نیروی انتظامی، اصناف و امر به معروف و نهی از منکر نسبت به رعایت موازین دینی و حرمت ماه مبارک رمضان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی به انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم و جمهوری اسلامی پیروز انتخابات هستند، مردم ما با حضور 73 درصدی قهرمان این مبارزه سیاسی شدند، این نشان می دهد که مردم ما به نظام، رهبری و انقلاب علاقه دارند، این انتخابات برای دنیا مفهوم خاصی داشت.

حجت الاسلام صباحی ادامه داد: رای نقاط محروم خیلی معنادار بود و یک پبام برای رییس جمهور منتخب داشت که در 4 سال اینده توجه بیشتری به مناطق محروم داشته باشد، در شهرستان ما چه کسی رای بیشتری داشت؟ این نشان می دهد که مردم منتظر تغییر و تحول هستند.

امام جمعه خرامه گفت: من از شهرستانی صحبت می کنم که بعضی از مردم آن نان را از نانوایی به صورت قرضی می خرند، من از مردمی صحبت می کنم که یارانه آنها به خاطر بدهی گیر است، رییس جمهور یک مطالعه ای روی رای نقاط محروم داشته باشد و سیاست های 4 سال آینده را برای نجات نقاط محروم برنامه ریزی کند.

وی به تشریح بودجه ماده 180 پرداخت و افزود: ماده 180 به معنای توازن منطقه ای است، هرکجا که توازن منطقه ای نباشد ماده 180 به آنجا اختصاص می یابد تا با سایر نقاط کشور هم سطح شود اما 2 سال است که یک ریال هم ماده 180 به شهرستان خرامه پرداخت نشده است.

حجت الاسلام صباحی ادامه داد: آرزو می کنم که مجلس شورای اسلامی قانونی تعریف کند که هر کسی به واسطه رقیب انتخاباتی پستی دارد دخالتی در انتخابات نداشته باشد تا هیچ گونه غرض ورزی در انتخابات پیش نیاید.

امام جمعه خرامه ضمن ابراز گلایه از برخی بی اخلاقی های انتخاباتی بیان داشت: کشور ما از ایران هراسی رنج می برد، عده ای می گویند ایران تروریست است، همین حالا ترکیه در حال کشیدن دیوار است، برخوردهای زشتی در فردوگاه با ایرانیان می شود اما رقیب انتخاباتی رقیب هراسی می کند.

وی افزود: وقتی رقیب انتخاباتی مسئله دیوار کشی پیاده روها را مطرح می کند، دنیا به ما می خندد و ما باید به حال خود گریه کنیم، خواهش می کنم که این نحوه گفتمان از ادبیات سیاسی ما خارج شود، ما که از ایران هراسی ضربه می خوریم چرا با رقیب هراسی یک چهره خشن از خومان نشان دهیم.

حجت الاسلام صباحی در پایان گفت: انتخابات امسال پیام خاصی برای فتنه گران سال 88 داشت، عده ای به خاطر نتیجه انتخابات نظام را به هم ریختند اما این بار با وجود رای بالا، حفظ نظام اهمیت بیشتری داشت، دیدید که دلسوزان نظام چه کسانی هستند، کسانی که نتیجه را پذیرفتند و اعتراض خود را از طریق مراجع ذی صلاح پی گیری کردند.

رئیس جمهور به وعده های انتخاباتی خود عمل کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبر علی احمدی امام‌جمعه مرودشت در خطبه‌های این هفته خود ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان یکی از صفات انسان‌های مؤمن را درک صحیح ماه مبارک رمضان دانست.

وی از مردم نیز تقاضا داشت که حرمت این ماه مبارک را حفظ نموده و چنانچه فردی در ملاء عام اقدام به روزه‌خواری و شکستن حرمت این ماه می‌نماید او را امربه‌معروف و نهی از منکر نمایند.

احمدی در ادامه از حماسه بزرگ پرشور ملت بزرگ ایران اسلامی در روز 29 اردیبهشت‌ماه در پای صندوق‌های رأی تشکر کرد و افزود: مردم فهیم و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، دشمنان اسلام و بدخواهان نظام را مأیوس و ناکام گذاشتند و عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

احمدی ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب از وی تقاضا داشت که به وعده‌های انتخاباتی خود جامعه عمل پوشانده و با تغییرات لازم در کابینه هیئت دولت و استفاده از جوانان تحصیل‌کرده انقلابی و متدین و با موضع‌گیری و تحلیل‌های مناسب خود و کابینه در جهت ارتقاء عزت و اقتدار منطقه‌ای ایران اسلامی تلاش کند.

احمدی همچنین خطاب به رئیس‌جمهور منتخب از وی تقاضا داشت: در جهت حل مشکلات مردم آسیب‌پذیر و اقشار کم درامد و محروم به‌عنوان صاحبان اصلی این نظام و انقلاب و برخورد ویژه با فسادهای اقتصادی و فرهنگی وبی بند و باری و جلوگیری از کالای قاچاق و حفظ و حراست از ارزش‌های خون شهدا و دستاوردهای نظام گام بردارد.

احمدی در ادامه از منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر مرودشت تقاضا داشت: همواره به‌صورت تمام‌وقت در جهت خدمت خالصانه به مردم این شهر قدم برداشته و با موضع‌گیری‌های بی‌جا به فکر منافع شخصی خود و اطرافیان نبوده و حریص در تصاحب مسئولیت‌ها نبوده و در جهت پیشرفت و آبادانی دومین شهر بزرگ استان تلاش مستمری از خود به نمایش گذارند.

احمدی در پایان نیز ضمن اشاره به نخستین سفر ریاست‌جمهور امریکا به منطقه و کشور عربستان و اخذ قراردادهای ننگین در جهت خرید تسلیحات نظامی در جهت ظلم به مردم کشورهای سوریه، یمن و عراق و حمایت از جریان‌های تکفیری افزود: دولت عربستان خود به‌عنوان حامی اصلی جریان‌های تکفیری و حمایت‌کننده از داعش به‌عنوان جرثومه فساد در منطقه می‌باشد.

عربستان غلام بی‌جیره‌ و مواجب آمریکا است

حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان  اظهار داشت: امروزه با توجه به وضعیتی که استکبار جهانی در پرورش تروریست انجام داده، منطقه وجهان اسلام را به آشوب کشانده است.

خطیب موقت نماز جمعه کازرون گفت: تهاجم گسترده مزدوران عربی در کشور بحرین و قتل‌عام شیعیان خوش‌خدمتی عربستان به رئیس‌جمهوری آمریکاست.

وی گفت: باسفر رئیس جمهور آمریکا در منطقه به‌ویژه به کشور مزدور و مرتجع عربستان و اجرای طرح ائتلاف عربی و غربی سرکوب بیداری اسلامی و تهاجم گسترده در کشوربحرین و قتل‌عام مسلمانان به‌ویژه شیعیان شدت یافته است.

امام‌جمعه موقت کازرون متذکر شد: کشورهای مرتجع عربی به‌ویژه عربستان باید از گذشته خودشان مبنی بر کمک به صدام علیه ایران درس بگیرند و به عاقبت خوش‌خدمتی به آمریکا بیندیشند.

عزمی، عربستان را غلام بی‌جیره‌ و مواجب آمریکا توصیف کرد و ازکشورهای عربی درخواست کرد که با بند پوسیده عربستان به چاه نروند.

وی از خلق حماسه دیگر مردم در پای صندوق‌های رأی تقدیرکردوازدولتمردان خواست نسبت به مشکلات اقتصادی مردم بی‌اعتنا نباشند ودرحل مشکلات محرومیت‌های اقشار آسیب‌پذیر جامعه تلاش مضاعف داشته باشند.

امام‌جمعه موقت کازرون با گرامیداشت فرارسیدن ماه ضیافت خدا و بهارقرآن تصریح کرد: به تعبیر حضرت رسول (ص) ماه رمضان ماه برکات و مغفرت بوده بنابراین روزه گرفتن در این ماه واجب شده است.

عزمی ، بر تلاوت بسیار قرآن در این ماه بر مؤمنان توصیه کردو متذکر شد: در این ماه نه‌تنها شکم بلکه باید چشم، گوش، زبان ودیگرجوارح و اعضای بدن باید روزه‌دار باشد و از اعمال معصیت‌آمیز پرهیز کند.

در انتخابات مشکلاتی وجود داشت و باید از همه رأی گرفته می شد

حجت‌الاسلام اصغر شاکری امام‌جمعه مُهـر در ابتدای صحبت‌های خود به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و بیان داشت: در ماه مبارک رمضان حتی جرم و جنایت‌ها هم کم می‌شود و این ماه مبارک در تمامی زمینه‌ها بر انسان تأثیر می‌گذارد و هم گفتار و هم کردار انسان مورد تأثیر این ماه مبارک قرار می‌گیرد.

امام‌جمعه مهر افزود: این کاه مبارک رمضان یکی از فرصت‌های استثنایی است که می‌بایست قدر دانست.

وی در ادامه صحبت‌های خود به دیدار اخیر مقام معظم رهبری در شب خاطره‌ها به مناسبت آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: ما 8 سال فرهنگ جهاد و شهادت که از صدر اسلام در افکار مسلمین ریشه زده بود در این 8 سال به اوج رسید و جوانان ما باجان و بدن خود ایستادگی کردند و 8 سال در مقابل مستکبران جهانی ایستادگی کردیم.

حجت‌الاسلام شاکری امام‌جمعه مهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بسیار باشکوه برگزار شد و دشمنان خارجی ما اعتراف کردند که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باشکوه بوده است.

حجت‌الاسلام شاکری یادآور شد: ملت ما به‌پاس این حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی این امنیت را به رگ‌های نظام جمهوری اسلامی تزریق کردند و این امنیت یک سرمایه بسیار گران‌بهایی است.

وی ادامه داد: در انتخابات مشکلاتی وجود داشت و می‌بایست از همگان رأی می‌گرفتند و می‌بایست از همه در این انتخابات شرکت می‌کردند و هرچه حضور مردم بیشتر بود تودهنی محکم‌تری به استکبار جهانی بود.

حجت‌الاسلام شاکری خاطرنشان ساخت: سازمان‌های بین‌المللی و حامیان حقوق بشر در خصوص اهانت به آیت‌الله سکوت کرده‌اند و روزی مسلمانان جهان جواب مسئولین بحرینی را خواهند داد و دشمنان اسلام آل خلیفه و آل سعود فکر نکنند که به جنایات خود می‌توانند کاری را پیش ببرند.

امام‌جمعه مهر در پایان ضمن محکوم کردن حکومت آل خلیفه گفت: مجسمه‌های خیانت منطقه حکومت آل سعود و آل خلیفه در دست هم و متحد همدیگر در کنار یکدیگر نشسته‌اند و دست آن‌ها در دست اسرائیل است و با آن‌ها همکاری می‌کنند و مدعی تروریست در منطقه هستند.

آشوبگران  فتنه 88  ضد انقلاب وضددین بودند

حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان درخطبه های نماز آخرین جمعه ماه مبارک شعبان مصادف با 5 خردادماه اظهار داشت: ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم ولایتمدار ایران اسلامی که باحضورپررنگ خود بار دیگر وظیفه خود را به این نظام وآرمانهای انقلاب وامام راحل ثابت نمودند وبا این حضور 73 درصدی خود پشتوانه ای برای انقلاب ونظام شدند وحرکتی زیبا وبرگ زرینی را درتاریخ ایران وانقلاب ثبت وضبط نمودند .

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری گفت: روی خطاب من هم با مردم است هم با مسئولین باید بعداز انتخابات وگذر از رقابت به فکر رقابت سالم ومعنوی بود وباوجود ماه مبارک رمضان این رقابت ها خارج از طیف ورنگ وجناح وسلیقه باید تبدیل به رفاقت شود وبرای خدمت به مردم باید در کنار هم آستین بالا زد مردمی که خارج از هر چیزی در تمامی صحنه ها حماسه می آفرینند .وباید از فضای انتخاباتی خارج شویم واز تهمت وبدگویی وافترا وناروا وغیبت به سوی رفاقت وخدمت صادقانه برویم که این فضایی که در انتخابات ایجاد شده بود برای نظام وبرای ایران اسلامی مانند سم است ودشمنان از این فضا به سهم خود با استفاده از رسانه های بیگانه سود جویی ومنفعت طلبی می کنند.

امام جمعه شهرستان سپیدان افزود: ما باید واقعیتهایی انتخابات را بپذیریم در انتخابات تخلف وجود دارد ولی ان چیزی که مهم است این تخلف نباید لطمه وصدمه ای به نظام وانقلاب بزندد وعده ای در میان وازآب گل آلود بهره وری به سمت خودشان کنند وآب به آسیاب دشمن بریزند . باید برای انتخابات فرمول وروشی پیدا نمود نباید عده ای برای منفعت طلبی از روشهای تبلیغاتی استفاده کنند که باعث ضربه زدن به پیکره نظام وانقلاب شود وباید در این رویه وروشهای خود تجدید نظر کنند.

خطیب نماز جمعه سپیدان درادامه خطبه های این هفته گفت: زمان آزمون وخطا دیگر نیست کوچکترین اشتباه ما دراین عرصه ممکن است به بزرگترین اشتباه تبدیل شود ودشمن از این اشتباه کوچک ما به نفع خود فضا سازی می کنند نباید فضای ناسپاسی ایجاد شود ؛این انقلاب به همین سادگی بدست نیامده است وبرای پاسداری از ان باید مواظب بود نباید کاری کنیم که دشمن بتواند از برنامهای داخلی ما به نفع خود وبه ضرر ما استفاده کند.

حجت الاسلام موسوی انور گفت: باید انصاف داشته باشیم اگر به دو انتخابات 88 و96 نگاه کنیم می بینیم که چه نوع عقاید وسلایقی در این میان بوده است کسانی که در فتنه 88 آشوب کردند ضد انقلاب وضددین بوده ونیروهای صهیونیست بودند.

امام جمعه شهرستان سپیدان عنوان داشت: ما نتیجه انتخابات را می پذیریم این حرکت نجیبانه هستند اما متاسفانه عدهای که در این انتخابات پیروز شدند با حرکاتی زشت وقبیح وناشایست ونانجیبانه به رقص وپایکوبی در خیابانها می پردازند که دل خانواده های شهدا وایثارگران رابه این حرکات خود به دراورده اند.

وی در ادامه به سفر رئیس جمهوری آمریکا به کشور های حوزه خلیج فارس وعربی اشاره کرد وگفت: این سفر یک سفر عادی نبود ومحوریت این سفر جمهوری اسلامی ایران بود این یک سفر دوستانه نبود سفری کاملا سیاسی بود وپیام داشت وپیامی که نباید با لبخند جواب داد ذات آمریکا استکباری است وذاتش کینه توزی است دوستی با گرگ معنی ندارد ونباید با انها ترحم نمود آنها ناتوی عربی تشکیل داده اند جواب مشت مشت است بایدمحکم وجواب دندان شکن به آنها داد.

منتخبان مردم در شورای اسلامی باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند

حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی ربانی شیرازی امام جمعه زرقان در خطبه نخست نماز جمعه امروز زرقان با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان با فضلیت ترین ماههاست و فضیلت این ماه به خاطر ظرفیت‏ها و فرصت‏هایی است که به صورت ویژه، میزبان کریم برای بندگانش قرار داده است که انسان باید آن فرصت ها را بشناسد.

حجت الاسلام و المسلمین  ربانی شیرازی ادامه داد :ماه مبارک رمضان و فرصت مهمانی خداوند، بهترین و ارجمندترین لحظاتی است که برای بنده‌ مؤمن فراهم شده تا با دور شدن از لذت‌ها و خواهش‌های مادی و نزدیک‌شدن به فضای معنویت و نزدیکی با خداوند، قلب و جان خود را از زشتی‌ها و پلیدی‌ها بشوید.

امام جمعه زرقان در خطبه دوم ادامه داد : مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود پای صندوق‌های رای انتخابات ۲۹ اردیبهشت بار دیگر دشمنان را ناامید کرد و این حضور پررنگ پاسخی دندان‌شکن به دشمنان نظام بود.

خطیب نماز جمعه زرقان تاکید کرد : نقش مردم در نظام اسلامی و نظام مردم سالاری دینی کشور نقش بسیار حیاتی و ارزنده ای بوده و این نقش به اشکال مختلف از جمله حضور در صحنه های راهپیمایی و حمایت از نظام و در نهایت حضور حماسی در انتخابات و پای صندوق های رای بارها به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین  ربانی شیرازی افزود : رئیس جمهور منتخب باید گره‌گشای مشکلات معیشتی و اقتصادی باشد و همچنین اقتصاد و معیشت مردم را در اولویت اول خود قرار دهد.

وی در پایان  گفت : منتخبان مردم در  شورای اسلامی شهر زرقان باید به احساس مسئولیت و اعتماد مردم نسبت به خود پاسخگو باشند و مطالبات مردم را با جدیت پیگیری کنند.

تخلفات انتخاباتی بسیار است و دستگاه قضا باید عادلانه برخورد کند

حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات در خطبه های امروز نماز حضور پر شور مردم در صحنه انتخابات 29 اردیبهشت را نشان از مردم سالاری در کشور برشمرد و گفت: حضور شما مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی کشور ا بیمه کرد و دست دشمنان از کشور کوتاه خواهد شد. هر چند متاسفانه در این دوره از انتخابات تخلفات بسیار زیادی صورت گرفته که از دستگاه قضا می خواهیم فارغ از هر جناح و هر شخصی به حقوق مردم در این زمینه رسیدگی کند.

وی در جای دیگری از خطبه های نماز به موضوع سند 2030 و اظهارات برخی مسولان کشور اشاره کرد و گفت: برخی متاسفانه ختی از قانون اساسی خبر هم ندارند و می خواهند برای کشور حکم صادر کنند، چرا سندی که جناب جهانگیری در سال 94 امضا کرده را انکار می کنند و به دولت قبل می چسبانند این سند با امضای معاون اول ریاست جمهوری در سال 94 امضا شده و بدون ارایه به مجلس به دستگاه ها ابلاغ کرده اند که مشکلات بسیاری برای کشور ما دارد و در برخی موارد حتی دولت از سخنان و منویات رهبر معظم انقلاب نیز پا را فراتر گذاشته و اهمیت نداده است.

امام جمعه بوانات در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را مایه برائت از آتش جهنم و پاک شدن دانست و تصریح کرد: در این ماه مهمترین چیزی که امیدواریم به آن برسیم همان موضوع ترک محرمات است که ان شاء الله خداوند در این ماه عزیز به همه مرحمت نماید و در این ماه توفیق بندگی و خصوصا کمک به نیازمندان را به همه عنایت کند.

خطیب جمعه بوانات در جای دیگری از سخنان خود به موضوع جنایات عربستان در منطقه و دیدار رییس جمهور آمریکا با پادشاه عربستان اشاره و گفت: عربستان و آمریکا حامیان اصلی تروریست در جهان هستند و وقتی رییس جمهور آمریکا به پادشاه عربستان در ریاض رقص شمشیر می کند نتیچه آن حمله تروریستی و انفجار در قلب اروپا و شهر منچستر انگلیس می شود.


با وحدت و همدلی دوره ی جدید و موثری در موفقیت زرین دشت آغاز خواهد شد

امام جمعه زرین دشت پس از معرفی از سوی رییس نمایندگی شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان فارس در اولین خطبه ی جمعه خود با قدردانی از زحمات مردم و مسوولان زرین دشتی در مراسم استقبال گفت: امیدوارم با وحدت و همدلی مردم و مدیران، دوره ی جدید و موثری در توسعه فرهنگی، مذهبی، عمرانی و حضور گسترده در صفوف نماز جمعه، با موفقیت آغاز شود.

حجت الاسلام رستاد با تبریک سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، به رغم استحکام مواضع ارتش بعث افزود: فتح خرمشهر حاصل رهبری های داهیانه امام راحل ( ره) و مقاومت جانانه بسیج، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران و عامل اساسی شکست صدام در تمام جبهه ها بود.

خطیب جمعه زرین دشت با حمایت قاطع از مردم مظلوم بحرین و یمن به روابط فی مابین حکام مرتجع عربستان و ایالت متحده آمریکا اشاره و اضافه کرد: تنها راه نجات مظلومان از چنگال دشمنان، مقاومت و پایداری در برابر زیاده خواهی است.

وی همچنین خاطر نشان ساخت در ادامه راه، با تلاش مستمر و همکاری همه مردم و مسوولان برای پیشرفت شهرستان در زمینه های مختلف گام بر داریم.

ما نمی توانیم نسبت به سرنوشت مردمان مظلوم سایر کشورها بی اعتنا باشیم

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد فقیه امام جمعه موقت شهرستان نی ریز در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی بزرگ نماز جمعه گفت : بعد از تذکر مقام معظم رهبری در خصوص سند 2030 مقامات مسوول به اشتباه خود پی بردند.

وی ادامه داد: رشد و تعالی باید باشد ولی نه به این صورت، یکی از موانع ازدواج همین سبک زندگی غربی می باشد.

امام جمعه نی ریز با بیان روایتی از پیامبر عنوان کرد: ماه رمضان گناهان را می سوزاند و انسان را از گناهان جدا می کند، خواهشمندم از مسافران، بیماران و افرادی که توانایی روزه داری در این ماه را ندارند، حرمت این ماه را نگه دارند.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند پیروز انتخابات مردم ما هستند.

خطیب جمعه نی ریز خاطر نشان شد: اما این حضور به این معنی نیست که مردم گله ندارند، سختی و مشکلات ندارند.

وی در ادامه گفت: رئیس جمهور منتخب هم به این موضوع مشرف هستند و در کنفرانس خبری خود نیز به این موضوع اشاره کردند.

سید جواد فقیه بیان کرد : شورای منتخب شهر نیز صداقت، امانت داری، ارتباط با روحانیت، ارتباط با مردم، توجه به منطق گرایی نه منطقه گرایی و توجه بیشتر به مناطق محروم شهر انتظار می رود.

وی در پایان با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان اظهار داشت : مثلث رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب و شیطان بزرگ را دیدید که علنا اعلام می کنند در جریانات بحرین و یمن، رژیم صهیونیستی آن ها را یاری می کند و ما نمی توانیم نسبت به سرنوشت مردمان مظلوم سایر کشورها بی اعتنا باشیم و تجاوزات دولت های سعودی، آمریکایی، صهیونیستی و هم پیمانان آن را محکوم می کنیم.


نظرات بینندگان