کد خبر: ۱۱۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶

اعلام ویژه برنامه‌های حرم شاهچراغ در ماه رمضان/ ترتیل خوانی روزانه قرآن کریم در حرم

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان احمدی و محمدی گفت:برنامه‌های ترتیل قرآن کریم حرم مطهر روزهای ماه مبارک رمضان در شبستان امام خمینی برگزار می‌شود و به صورت زنده از ساعت 11 و 30 تا 12 و 30 دقیقه از شبکه فارس پخش می‌شود.
اعلام ویژه برنامه‌های حرم شاهچراغ (ع) در ماه مبارک رمضانبه گزارش شیرازه، حجت الاسلام احمد سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان احمدی و محمدی گفت: در این حرم مطهر سه دهه سخنرانی با حضور حجت الاسلام شریفی نیا، رضوی اردکانی و منیری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلامی افزود: محور اصلی این سخنرانی‌ها تفسیر قرآن و فضائل تلاوت قرآن، وظایف روزه داران، سبک زندگی قرآنی، تعمیق معارف دینی و تذهیب نفس است.

وی ادامه داد: نهمین نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان از 11 تا 19 خرداد در بست شهید دستغیب در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام سلامی اظهار داشت: در این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف هنری، محافل، نشست‌های علمی، جلسات تدبر در قرآن، تئاترهای خیابانی و برنامه‌های مختلف به‌همت هنرمندان، قرآن‌پژوهان، قاریان، حافظان و قرآن دوستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های ترتیل قرآن کریم حرم مطهر روزهای ماه مبارک رمضان در شبستان امام خمینی برگزار می‌شود و به صورت زنده از ساعت 11 و 30  تا 12 و 30 دقیقه از شبکه فارس پخش می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: مراسم شب احیا نیز شب های 19، 21 و 23 ماه رمضان از ساعت 21 تا یک بامداد در حرم مطهر برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان