کد خبر: ۱۱۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
رئیس کمیته فوتسال شهرستان مُهـر:

آغاز جام رمضان شهر مُهـر با حضور شهرستان های جنوبی فارس و بوشهر

رئیس کمیته فوتسال شهرستان مُهـر گفت: در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان قرارگرفته‌ایم و یکی از ورزش‌هایی که در این ایام بیشتر موردتوجه جوانان قرار می‌گیرد و از آن استقبال می‌شود ورزش فوتسال است که به همین مناسبت همه‌ساله در شهر مُهر مسابقاتی در این زمینه برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه،  قنبر باقری رئیس کمیته فوتسال شهرستان مُهـر در گفت‌وگوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان قرارگرفته‌ایم و یکی از ورزش‌هایی که در این ایام بیشتر موردتوجه جوانان قرار می‌گیرد و از آن استقبال می‌شود ورزش فوتسال است که به همین مناسبت همه‌ساله در شهر مُهر مسابقاتی در این زمینه برگزار می‌شود.

خبرنگار ما به همین بهانه با قنبر باقری رئیس کمیته فوتسال شهرستان مهر به صحبت نشسته است که در ادامه صحبت‌های ایشان در مورد مسابقات جام رمضان امسال و لیگ برتر فوتسال شهرستان را مرور می‌کنیم

باقری رئیس کمیته فوتسال شهرستان مُهر در ابتدا قهرمانی تیم فوتسال شهرک جوان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شهرستان را به اهالی محترم شهرک امام خمینی (ره)، بازیکنان و کادر فنی این باشگاه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تیم فوتسال شهرک جوان بتواند نماینده شایسته‌ای برای شهرستان مُهـر در لیگ استان فارس باشد.



این مسئول افزود: رقابت‌های لیگ برتر شهرستان مُهـر از اواخر بهمن‌ماه با حضور بهترین تیم‌های منطقه آغاز شد که در اواخر اردیبهشت با قهرمانی شهرک جوان به پایان رسید و لاستیک بارز وراوی و آبی پوشان حسام مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

مسئول کمیته فوتسال شهرستان مُهـر در ادامه به برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان شهر مُهـر اشاره کرد و بیان داشت: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۶ تیم از بخش‌های مختلف شهرستان مُهـر و تیم‌های شهید نجفی اشکنان (شهرستان لامرد)، وحدت بندر پرک (شهرستان کنگان)، آریا پارس علامرودشت (شهرستان لامرد) و شاهین بساتین (شهرستان عسلویه) از یکشنبه دوم رمضان این رقابت‌ها آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

قنبر باقری ادامه داد: مسابقات امسال برای هواداران و تماشاچیان محترم بلیت‌فروشی خواهد شد و هر شب به‌قیدقرعه به هواداران جوایزی تعلق خواهد گرفت.

این مسئول ابراز امیدواری کرد هواداران فهیم مُهری و تماشاگران سایر تیم‌ها نهایت همکاری را با مسئولین برگزاری مسابقات داشته باشند تا شاهد رقابت‌هایی جذاب و به‌دوراز هرگونه حاشیه باشیم.

باقری در به خبرنگار ما پایان گفت: از تمامی نهادها و پیشکسوتان انتظار داریم که در این زمینه با کمیته فوتسال همکاری کنند.

منبع:   عصر مُهـر


برچسب ها: شیرازه ، فوتسال ، مهر
نظرات بینندگان