کد خبر: ۱۱۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
کافه مجازی؛

ربنای شجریان و دعواهای سیاسی/سند 2030 و حرف های متفاوت مسئولان

شیرازه در نظر دارد گلچینی از واکنش های کاربران فضای مجازی در ایران را نسبت به اتفاقات روز دنیا در قالب بسته خبری بصورت هفتگی باعنوان« با فضای مجازی» منتشر نماید.
به گزارش شیرازه، بالغ بر ۳۰ میلیون ایرانی در شبکه های اجتماعی و پیام رسانهای خارجی فعالیت دارند و محبوبیت این شبکه ها واقعیتی است که باید پذیرفت، ایرانی ها به لحاظ فراگیری استفاده از فضای مجازی رتبه اول دنیا را دارند؛ چرا که متوسط استفاده از فضای مجازی در کشورهای دنیا 42 در صد است اما در ایران 82 در صد است،  با توجه به این فراگیری، در بسیاری از مسائل روز کشور و جهان شاهد واکنش های از سوی کاربرای فضای مجازی در ایران نسبت به آن مسائل هستیم؛ بر همین اساس شیرازه در نظر دارد گلچینی از واکنش های کاربران فضای مجازی در ایران را نسبت به اتفاقات روز دنیا در قالب بسته خبری بصورت هفتگی باعنوان« کافه مجازی» منتشر نماید.

ربنای شجریان و دعواهای سیاسی

محمد جواد لارربنای شجریان و دعواهای سیاسی/سند 2030 و حرف های متفاوت مسئولانیجانی در واکنش به تاکیدات حامیان دولت درجهت بخش ربنای شجریان در صداو سیما گفت: پخش ربنای شجریان خلاف موازین شرعی است؛ این حرف وی واکنشهایی را از سمت حامیان دولت به دنبال داشته است.









روزنامه ربنای شجریان و دعواهای سیاسی/سند 2030 و حرف های متفاوت مسئولانشرق در توئیتری به نقل از مدیرعامل خانه موسیقی خطاب به لاریجانی نوشته است: ایشان از کدام جایگاه کارشناسی درباره ربنای شجریان صحبت می‌کند؟ استاد قرائت هستند؟ یا کارشناس قرآن؟












این در حربنای شجریان و دعواهای سیاسی/سند 2030 و حرف های متفاوت مسئولانالی است که روزنامه شهروند در صفحه اینستا گرام خود به نقل از محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر گفت: مشکل مملکت سرود ربنا و غیر آن نیست؛ بلکه مشکل کاسپین و ثامن الحجج و عدم واریز درآمدهای پتروشیمی است که صادر می‌کنیم و برنمی گردد.











با تماربنای شجریان و دعواهای سیاسی/سند 2030 و حرف های متفاوت مسئولانم این تفاسیر و با توجه به اینکه شجریان در نامه ای خطاب به صداو سیما؛ پخش ربنای خود را در صداو سیما شرعا و قانونا ممنوع کرده است، باید این سوال را از مسئولان دولتی پرسید که اصرار بر این امر چه تاثیری در روند حل مشکلات کشور دارد و ایا ضرورت امروز ما تنها پخش ربنای شجریان است؟




سند 2030 و حرف های متفاوت دولتی ها

خبرگزاری ربنای شجریان و دعواهای سیاسی/سند 2030 و حرف های متفاوت مسئولانمهر در توئیتری به نقل از علی لاریجانی نوشت: این سند از نظر قانونی اشکال قانونی نداشت.


این در حالی است که وزیر اموزش و پرورش گفته است : موارد سند 2030 اجرایی نشده و دولت مصوب خود را متوقف کرد؛  این سخنان که حرفهای گذشته مسئولان مبنی بر امضا نشدن این سند را زیر سوال می برد واکنش های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت.





ربنای شجریان و دعواهای سیاسی/سند 2030 و حرف های متفاوت مسئولان.












هاشمی زدایی دردانشگاه ازاد

ربنای شجریان و دعواهای سیاسی/سند 2030 و حرف های متفاوت مسئولاناین چند روز خبرهای رسیده حاکی از ان است که یاسر هاشمی از ریاست دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد برکنار شد که به دنبال این خبر صفحات و روزنامه های حامی دولت با بیان تیتری مبنی بر هاشمی زدایی در دانشگاه آزاد این اقدام را به انتقاد یاسر هاشمی به نوریان مرتبط کردند.

صفحه اینستا گرامی که با عنوان محسن هاشمی فعالیت میکند با قرار دادن عکسی از روزنامه آرمان نسبت به این اقدام واکنش نشان داد.









ربنای شجریان و دعواهای سیاسی/سند 2030 و حرف های متفاوت مسئولانصفحات حامی دولت در واکنش به این اقدام ، هشدار نوریان نسبت به هاشمی زدایی در دانشگاه ازاد را عامل این اتفاق دانستند.


نظرات بینندگان