کد خبر: ۱۱۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نی ریز خبرداد؛

سرکشی ازخانواده‌های نیازمند نی ریزی در قالب طرح مفتاح الجنه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نی ریز از سرکشی خانواده‌های نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه با همراهی نخبگان و مسوولان خبرداد.

به گزارش شیرازه، امیر باوند پوری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار گفت: سرکشی از خانواده‌های نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه با همراهی نخبگان و مسوولان، توزیع بسته‌های غذایی و سفره‌های اطعام برای مددجویان، اجرای طرح حامی‌یابی مانند گذشته و ویژه برنامه شب‌های قدر از مهمترین برنامه های ماه رمضان امسال است که توسط کمیته امداد اجرا می شود.



باوندپوریدر ادامه به اعطای وام اشتغال و خودکفایی ویژه مددجویان اشاره کرد و گفت : در سال 1395 برای 294 نفر مبلغی بالغ بر 40 میلیارد ریال هزینه شده است .


وی با بیان اینکه در سال گذشته مبالغ قابل توجهی به فرزندان  ایتام و محسنین توسط حامیان نیکوکار در شهرستان نی ریز پرداخت شده است افزود: مبلغی بالغ بر 8 میلیارد و پنجاه میلیون ریال به 294 نفر از ایتام و مبلغ پ3 میلیارد و پانصد میلیون ریال به 301 نفر از فرزندان محسنین مساعدت شده است .


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نی ریز به  تشریح اقدامات و فعالیت های کمیته امدادنی ریز  در سال 95 پرداخت و بیان کرد: در سال گذشته مبلغی بالغ بر 5 میلیارد و هفتصد میلیون ریال  در بخش عمران و تعمیرات منازل مددجویی و مبلغی بالغ بر 2 میلیارد و هشتصد میلیون ریال جهت دانش آموزان و دانشجویان و خانواده های تحت حمایت در قالب پرداخت کمک هزینه تحصیلی و آموزشی هزینه شده است .


باوندی پوری با بیان اینکه در حوزه تهیه جهیزیه  در سال ۹۵،برای 202 نفر تحت پوشش با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد و چهارصد میلیون ریال جهیزیه و هدیه ازدواج پرداخت شده است .


وی با بیان اینکه در حوزه مسکن با اعتباری  بالغ بر 5 میلیارد و هفتصد میلیون ریال  در بخش عمران و تعمیرات منازل  مددجویی هزینه شده است ، خاطر نشان کرد: مبلغی بالغ بر 7 میلیارد و 6 میلیون ریال وام  قرض الحسنه   به 438 نفر از ایتام و نیازمندان مساعده شده است .


وی در پایان با بیان اینکه در سال 95 مبلغ 4/178/187/000 ریال مردم نیک اندیش شهرستان به مراکز نیکوکاری امام حسن (ع) و امام مهدی (عج) و حضرت ولی عصر (عج) کمک نموده اند افزود: در ماه مبارک رمضان نیز بسته های کمکی به مددجویان اهدا می شود .

منبع: نبض نی ریز

نظرات بینندگان