کد خبر: ۱۱۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶

جوانان شورای شهر خرامه جواب اعتماد مردم را بدهند

کاملا مشخص است که مردم می خواهند به جوانان اعتماد کنند پس باید این دو نفر، آبروی قشر جوان را برای انتخاب آینده شورای شهر بخرند.

به گزارش شیرازه،  تعداد روزهایی که از اعلام نتایج شورای شهر می گذرد، تازه به انگشتان دست رسیده، این در حالیست که هنوز 66 روز تا شروع کار شورای دور پنجم باقی مانده پس هنوز فرصتِ برنامه ریزی باقیست.

پس از اعلام نتایج آراء شورای شهر خرامه، آنچه که بیشتر از همه چیز توجه را جلب می کرد، حضور دو جوان در سرلیست پنج نفره بود، علی اکبر زارع و الهام ایزدی با فاصله 1800 و 1300 نفره از نفر بعد در ابتدای لیست قرار گرفتند.

این میزان تفاوت، چند نکته را به همراه خواهد داشت؛ اول اینکه کاملا مشخص است که مردم می خواهند به جوانان اعتماد کنند پس باید این دو نفر، آبروی قشر جوان را برای انتخاب آینده شورای شهر بخرند.  

دومین نکته، توجه به جوانان است؛ از شورای شهری که 2 نفر جوان در آن حضور دارد توقع می رود که به مسائل و نیازهای این قشر در سطح شهر، توجه ویژه ای شود نه اینکه پس از گذشت چهارسال شعار دهند تازه اول راه بودیم که وقت تمام شد.

سومین مسئله، اعتماد به جوانان است؛ شورای شهر در انتخاب های خود، جوان گرایی را سرلوحه قرار دهند، نه اینکه مثل برخی دولتی ها که "جوانان" را برای جنگ و آتش به عنوان "فرمانده" انتخاب می کردند ولی امروز در سن 70 سالگی، میز ریاست را رها نمی کنند.

و اما نکته آخر، فکر جوان است؛ بر این باور هستیم که تجربه پدر علم است اما نه به این معنا که نسخه گذشتگان، درد شهر بیمار ما را تیمار خواهد کرد، با فکر نو و تجربه بزرگان، قطعا در 4 سال آینده، شهری آباد خواهیم داشت.

منبع: صدای خرامه

نظرات بینندگان