کد خبر: ۱۱۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
مدیر مرکز فضای مجازی شباب سپاه بقیه الله (عج)شیراز خبرداد:

برگزاری مسابقه کشوری عکس «رمضان امسال» با موضوع افطاری ساده

نیک جو گفت: هدف از برگزاری این مسابقه را تشویق و ترغیب عامه مردم جهت استفاده از برنامه های کاربردی ایرانی و حمایت از تولیدات ملی و ترویج سبک زندگی اسلامی در ماه مبارک رمضان با موضوع افطاری ساده است.
برگزاری مسابقه کشوری عکس «رمضان امسال» با موضوع افطاری سادهبه گزارش شیرازه، علیرضا نیک جو مدیر مرکز فضای مجازی شباب سپاه بقیه الله (عج)شیراز برگزاری مسابقه بزرگ عکس کشوری «رمضان امسال» با موضوع افطاری ساده توسط مرکزفضای مجازی شباب سپاه بقیه الله(عج)شیراز در مورخه ۰۸/۰۳/۱۳۹۶ لغایت ۰۴/۰۴/۱۳۹۶ در پیام رسان ملی سروش خبر داد.

وی اظهار داشت: پس از برگزاری موفق اولین مسابقه کشوری سال ۱۳۹۶ با عنوان خانه‌های نور که با موضوع مساجد برگزار شده بود این مسابقه به عنوان دومین مسابقه بزرگ کشوری سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز در پیام رسان سروش می باشد که هدف از برگزاری این مسابقه را تشویق و ترغیب عامه مردم جهت استفاده از برنامه های کاربردی ایرانی و حمایت از تولیدات ملی و ترویج سبک زندگی اسلامی در ماه مبارک رمضان با موضوع افطاری ساده است.

نیک جو به محوریت این مسابقه اشاره کرد و گفت: مسابقه عکس رمضان امسال در چهار محور زیر برگزار می گردد که عبارت اند از:

1- تصاویر افطاری ساده در مساجد و حسینیه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و دیگر ارگان ها

2- تصاویر سفره های افطار شخصی

3- تصاویر ایستگاه های پخش افطاری ساده در سطح شهر ها

4- تصاویر افطاری های ساده دورهمی دانشجویی، دانش آموزی

مدیر مرکز فضای مجازی شباب سپاه بقیه الله (عج)شیراز ادامه داد: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند تصاویر خود را در بازه زمانی ۰۸/۰۳/۱۳۹۶ لغایت ۰۴/۰۴/۱۳۹۶ تصاویر خود را به کانال مسابقه در پیام رسان ملی سروش به آدرس sapp.ir/mosabegheh96 ارسال نمایید.

لینک دانلود پیام رسان ملی سروش(اندروید): dl.sapp.ir

لینک دانلود پیام رسان ملی سروش(ایفون): ios.sapp.ir

نیک جو گفت کلیه تصاویر ارسالی پس از بررسی توسط کارشناسان عکاسی در کانال مسابقه به نمایش عموم گذاشته خواهد شد و در پایان به پنج تصویر برتر که توسط کارشناسان عکاسی انتخاب شده باشند جوایزی از طرف سپاه بقیه الله (عج)شیراز اهدا می گردد.

برگزاری مسابقه کشوری عکس «رمضان امسال» با موضوع افطاری ساده

منبع: موج ما
نظرات بینندگان