کد خبر: ۱۱۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

گفته‌اند بسیجی خوب است اما مرده‌اش!

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: در شهر شیراز معاون فلان اداره که کاندیدای انتخابات شورای شهر بود و رای هم نیاورد گفته بود بسیجی خوب است، اما مرده‌اش!
به گزارش شیرازه، اسماعیل محبی‌پور پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهان جدید شش حوزه مقاومت بسیج محلات محدوده غرب شیراز وابسته به سپاه ناحیه ثارالله شیراز در سخنانی اظهار داشت: امنیت و مشارکت دو موضوع مهم انتخابات اخیر بود و مردم نشان دادند وقتی پای حضور پیش‌‌‌ آید، فارغ از نگاه فکری به نظام جمهوری‌ اسلامی اعتماد داشته و در این حماسه ملی حضور خواهند داشت.

وی افزود: در 16 انتخاباتی که در گذشته در ایران اسلامی روی داده است، انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری امن‌ترین انتخابات بوده است.

 فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی مسئله مهم اسلامیت انقلاب است که با کودتا و دگرگونی سیاسی به وجود نیامده، هرچند در مقابل کسانی قرار دارند  که مقررات‌ اسلامی را کنار گذاشته و یا آن را معکوس  می‌کنند.

محبی‌پور بیان داشت: راهکار دشمن این است که پوسته انقلاب بماند ولی از داخل تهی شود و نیز با انحراف در افکار عمومی، تنها نامی از استقلال‌خواهی، آزادی‌خواهی و اسلامیت باقی بماند.

این مقام مسؤول در ادامه از سند 2030 که در دستور کار آموزش‌وپرورش قرار گرفته گلایه کرد و گفت: نظام تعلیم و تربیت با کاستی‌هایی روبروست. در صفحه‌ای از کتاب دهم سواد رسانه‌ای که برای دانش‌آموزان تدریس می‌شود، عکس بازیکن فوتبالیست خارجی که بر یک دستش خال‌کوبی است و در دست دیگر‌ هم چهره‌ای مستهجن حک‌شده آمده است و ما در حال انتقال این فرهنگ به دانش‌آموزان خود هستیم. آیا آموزش‌وپرورش می‌تواند بگوید اشتباه شده است؟!

وی همچنین به جشن مختلط پیروزی انتخاباتی اخیر در شیراز هم اشاره کرد و افزود: شاید اگر تاریخ را ورق بزنیم سال‌های 51 و 52 جشن‌های مختلط فرهنگ و شیراز پیدا ‌شود و این جریانی ضد فرهنگی برای تهی کردن ارزش‌ها است که متاسفانه شیراز هم در این موضوع پیش‌گام است.

وی افزود: در  شهر شیراز معاون فلان اداره که کاندیدای انتخابات بود و رای هم نیاورد گفته بود بسیجی خوب است، اما مرده‌اش! این‌ها افرادی هستند که به دنبال مقاصد سیاسی خودشان هستند.

محبی‌پور همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه یوم‌الله 14 خرداد رحلت امام بزرگوار قرار داریم، گفت: در شهر  شیراز  آئین گرامی‌داشت امام راحل با رویکرد تبیین وصیت‌نامه ایشان در حرم‌های مطهر شاهچراغ و سیدعلاءالدین حسین (ع) و نیز در مراکز دینی و مذهبی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در پایان بیان داشت: هر سازمانی نیاز به نو شوندگی و تغییر و جابجایی دارد و در این راستا در ابتدای سال تصمیم گرفتیم تا معارفه شش فرمانده حوزه بسیج شهری سپاه ناحیه ثارالله را اجرایی کنیم. 

محبی‌پور بابیان اینکه فرماندهان بسیج، باید مسجد محور بوده و پایگاه‌های مقاومت در ارتباط با مردم باشند، گفت: اگر در محله 5 هزار نفری، 200 تا 300 نفر در مسجد حضور پیدا ‌کنند که دور هم بنشینیم، کاری نکرده‌ایم!

این مسؤول خاطرنشان کرد:  باید ارتباط با مردم تعریف را کنیم و این هوشیاری رده‌های بسیج است که با افراد اثرگذار ارتباط بگیرند و هجمه فرهنگی و اجتماعی سوء برای مردم را بیان کنند، چراکه امروز کار سخت شده و فضای مجازی کار را پیچیده کرده است.

محبی‌پور با اعلام اسامی مسؤولین جدید پایگاه‌های مقاومت بسیج غرب شیراز گفت: علیرضا دانشور فرمانده حوزه بسیج منطقه چوگیا، ایوب شفیعی فرمانده حوزه امام حسن (ع) منطقه قصرالدشت، اکبر شهبازی فرمانده حوزه مالک اشتر منطقه میانرود، یاسر کرمی فرمانده حوزه بسیج 20 متری امام خمینی (ره)، زهرا سعادت‌فر فرمانده حوزه زهرای اطهر (س) خواهران منطقه فرهنگ شهر و شهربانو رنجبر شیرازی فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) خواهران منطقه گلشن، مسؤولین جدید این پایگاه‌ها هستند.


منبع: فارس
نظرات بینندگان