کد خبر: ۱۱۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
فعال دانشجویی دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون:

آقای رئیس جمهور یک استیکر طنز دانشجوی منتقد؛ جوابش گاز انبری عمل کردن نیست

ای کسانی که ادعای آزادیتان گوش فلک را کر کرده است، آفرین بر شما که به حق روی لوله گران و گاز انبر به دستان را هم سفید کردید.

به گزارش شیرازه، ابوالفضل نیکنام مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ابتدای گفتگوی خود با خبرنگار ما گفت: به نام خدایی که عاشورا، را آفرید تا به بشریت نشان دهد خون بر شمشیر پیروز است و حسین اهل مقاومت است نه مذاکره.

وی با بیان اینکه باید اجازه حرف زدن به منتقدین داده شود، تصریح کرد: ای کسانی که ادعای آزادیتان گوش فلک را کر کرده است، آفرین بر شما که به حق روی لوله گران و گاز انبر به دستان را هم سفید کردید.

نیکنام افزود: آقای رئیس جمهور بنده احساس خطر می کنم، آن اتفاقی که نباید می افتاد، افتاد. بگیر  و ببند در دولت شما رواج پیدا کرد و وزارت خانه به وزارت خانه پیش می رود و دولت شما تبدیل به دولتی امنیتی شده، بعد از اخراج و بگیر و ببندهای بعد از انتخابات وزارت خانه زنگنه ای، حال به وزارت خانه ی فخیمه علوم سرایت کرد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون اظهار داشت: آقای رئیس جمهور آیا یک استیکر طنز دانشجوی منتقد جوابش گاز انبری عمل کردن، میز محاکمه، زندان و در بند کشیدن است.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: زمان قهری عمل کردن و به جهنم حواله دادن و بی سواد خواندن منتقدان گذشته و تاریخ انقضای خود را از دست داده است.

این فعال دانشجویی بیان داشت: آقای رئیس جمهور بنده این کار مضحکانه، مفتضحانه و منفعلانه که باعث در بند کشیده شدن دانشجوی منتقد دانشگاه ملایر شد را محکوم می نمایم و از ایشان حمایت کامل می نمایم.

نیکنام گفت: تا بیشتر از این نام آزادی لگدمال امیال گروهی خاص وابسته به دولت نشده است، آقای روحانی باید جلوی این قبیل کارهای بچگانه را بگیرد و گرنه آزادی و آزادگی در بند نخواهند ماند.

منبع: کازرون خبر

نظرات بینندگان