کد خبر: ۱۱۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

اعلام ویژه برنامه های صدا وسیمای فارس به مناسبت 14 و 15 خرداد

مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت: صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت قیام 15 خرداد و سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب ویژه برنامه هایی را تدارک دیده و پخش می کند.
به گزارش شیرازه، سید تقی سهرابی مدیرکل صدا وسیمای فارس ضمن گرامیداشت ایام الله 14 و 15 خرداد ویژه برنامه های این مرکز را تشریح کرد وگفت: صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت قیام 15 خرداد و سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب ویژه برنامه هایی را تدارک دیده و پخش می کند.

سهرابی با اشاره به این که محوریت تمام برنامه های این مرکز موضوع قیام پانزده خرداد و ارتحال حضرت امام خمینی (ره) است، اعلام کرد: برنامه "گفت و گو"  شنبه شب ویژه 14 خرداد ساعت 10 به مناسبت  ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با بخش های متنوع کارشناسی، ابراز احساسات مردم به امام، گفتگوی تلفنی مردم، گزارش از مراسم های بزرگداشت سطح شهر با حضور کارشناسان به این موضوع می پردازد.

"ویژه برنامه 15 خردادماه" از دیگر برنامه های سیمای فارس است که یک شنبه شب  به مدت 60 دقیقه پخش می شود. در این برنامه در باره اندیشه های حضرت امام خمینی و شکل گیری قیام 15 خرداد 42 بحث و گفت گو می شود.شعرا با طبع شعری لطیف و کارشناسان حوزه انقلاب اسلامی به جریان شناسی انقلاب اسلامی می پردازند و خانواده های شهدای 15 خرداد در شیراز در این برنامه حضور دارند  که راوی ابعاد وسیع قیام 15 خرداد خواهند بود.

مدیرکل صدا وسیمای فارس افزود: "امام خوبی ها" عنوان برنامه رادیویی است که یکشنبه 14 خرداد از ساعت 9 تا 12 صبح از صدای مرکز فارس پخش می شود.
بحث کارشناسی، گزارش، دعوت از شاعران، پخش سخنان مذهبی از بخش های مختلف این برنامه  می باشد .

"قیام ماندگار" ویژه برنامه رادیویی 15 خرداد است که روز دوشنبه از ساعت 9 تا 11 صبح از صدای مرکز فارس پخش می شود.

گزارش، حضورکارشناس، آنونس  کلام امام و رهبری از بخش های این برنامه است و موضوع این برنامه بررسی ابعاد 15 خرداد و تاثیرگذاری آن روی انقلاب است.

وی تصریح کرد: فضای مجازی مرکز نیز محور فعالیتش را 14 و 15 خرداد قرار داده است و حوزه خبر نیز به انعکاس برنامه هایی که به همین مناسبت در شهرستانهای استان برگزار می شود، می پردازد.
سهرابی  در پایان با اشاره به برنامه ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری دو مراسم به منظور گرامیداشت یاد امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در شیراز ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در این برنامه ها گفت: پوشش خبری این برنامه ها و اطلاع رسانی گسترده در این خصوص نیز در دستور کار صدا و سیمای فارس قرار گرفته است .

نظرات بینندگان