کد خبر: ۱۱۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

پیام تسلیت جامعه ورزش فارس بمناسبت رحلت ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی

جامعه ورزش استان فارس به مناسبت فرا رسیدن 14 خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد پیامی به شرح ذیل صادر کرد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در متن این پیام آمده است: آن پیر جماران که تنها با هدف رضایت الهی، نهضتی جاودان در ایران و بلکه جهان اسلام بر پا کرد و در این راه پرمشقت، سختی ها و مصایب فراوانی را تحمل نمود و پس از سال ها سلوک متعالی در راه قرب الهی و هدایت بندگان خدا به لقاء ا... پیوست و امت اسلام را در ماتم عظیم خویش داغدار ساخت.
بنیانگذار جمهور اسلامی ایران با تحولی بزرگ در جهان، پرچم آزادی خواهی، حق طلبی و نظام جمهوری اسلامی را برای همیشه به یادگار گذاشت و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی) می فرمایند؛ این انقلاب در هیچ جای جهان بی نام خمینی (ره) شناخته شده نیست.
گر چه او امروز در میان ما نیست، لیکن راه و رسم و آرمان های او همچنان زنده است و مردم ایران اسلامی به رغم گذشت 28 سال از رحلت آن عزیز بزرگوار، نشان دادند که بر عهد و پیمان خویش ایستاده اند و راه امام و مقتدای خویش را ادامه می دهند.
خداوند متعال را شاکریم که پرچم خمینی کبیر در دست فرزند دیگری از سلاله زهرای اطهر (س) است، کسی که با تدبیر هوشمندانه و رهنمودهای عالمانه خویش، کشتی انقلاب را به سمت ساحل امن اسلام ناب محمدی(ص) هدایت نموده است.
این ماه مبارک رمضان که به ماه مهمانی خدا، ماه مناجات و دعا، رحمت، رأفت، غفران و رضوان الهی مزین و آمیخته است فرصتی است برای ما و برای همه مسلمانان که بتوانیم هر چه بیشتر به پیامبر اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) تأسی کنیم و در این مسیر از آن امام همام طلب دعای خیر نماییم.

نظرات بینندگان