کد خبر: ۱۱۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۲ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

هدف امام خمینی از قیام سال 57 اسلام ناب محمدی بود/ پیش بینی منابع تامین سرمایه برای ایجاد شغل در برنامه ششم

حمیدرضا حاجی بابایی: در طول چهار دهه گذشته حتی یک روز نیست که تفکر حاکم بر ایالات متحده در پی مبارزه با فرهنگ و تفکر حاکم بر جمهوری اسلامی نباشد.
به گزارش شیرازه، حمیدرضا حاجی بابایی در مراسمی که شب گذشته به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در حرم سید علاءالدین حسین (ع) برگزار شده بود، گفت: 15 خرداد بدلیل ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و آغاز زعامت حضرت آیت الله خامنه‌ای روز بزرگی برای مردم‌ ایران است. انقلاب اسلامی بدون نام امام معنا و مفهمومی ندارد بلکه با یاد و نام ایشان در دنیا پرآوازه شده است. هدف امام خمینی  اسلام ناب محمدی بود همان توحیدی که استعلاء بخش قلب‌ها و فلسفه ارسال رسل و انزال کتب بود. امام برای اسلام ناب قیام کرد و مردم ایشان را همراهی کردند تا اسلام بعنوان دین نجات‌بخش و صراط مستقیم جامعه بشری را در مسیر الهی هدایت کند.

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: با حضور و بروز انقلاب اسلامی دنیا به دو قطب الهی و غیرالهی تقسیم شد و هدف امام خمینی از قیام سال 57 اسلام ناب محمدی بود که این اسلام در تقابل و تضاد با اسلام آمریکایی قرار دارد.  در واقع اسلام آمریکایی از زمان حضرت ابراهیم (ع) بود و شیطان می خواست با ذکر بسم الله، یاد آوری نام خدا از زبان این پیامبر را خنثی کند. امروزه آمریکا نماد حرکت غیرالهی است و در راس بزرگترین اردوگاهی که در دنیا با اسلام حقیقی مبارزه می‌کند قرار دارد و به گفته امام راحل؛ دشمن درجه یک اسلام حقیقی است. آمریکا تمام برنامه‌‌های خود را بر تضعیف و نابودی اسلام ناب محمدی متمرکز کرده و در طول چهار دهه گذشته حتی یک روز نیست که تفکر حاکم بر ایالات متحده در پی مبارزه با فرهنگ و تفکر حاکم بر جمهوری اسلامی نباشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داست: آمریکا نسبت به اهداف و آرمان های امام آگاه بود و میدانست که مردم برای امام نقش مهمی دارند و پیروزی امام با همراهی مردم ایران است و برای جدایی مردم از ولی فقیه شروع به توطئه چینی  کردند که البته نانوفق بودند. مردم در 8 سال دفاع مقدس با تقدیم صدها هزار شهید برای دفاع از انقلاب اسلامی مبارزه کردند. جنگ 8 ساله ایران، جنگ اسلام ناب با اسلام آمریکایی بود.


حمیدرضا حاجی بابایی ادامه داد: با شروع انقلاب اسلامی و تلاش برای تحقق اهداف آن کشورهای اروپایی و سران مرتجع عربی بر علیه ایران با یکدیگر متحد شدند و با فروپاشی شوروی همه کشورها کدخدایی آمریکا را پذیرفته و به مخالفت با جمهوری اسلامی ایران پرداختند. در دوران دفاع مقدس و بعد از آن، آمریکا برای مبارزه با ما سربازان خود را به میدان نیاورد بلکه با استفاده از اسلام وهابی عربستان و اسلام صدام به جنگ با جمهوری اسلامی ایران آمد زیرا با مبانی فقهی و اندیشه اسلامی امام مخالف بودند.

حاجی بابایی در تشریح تفاوت‌های اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی، گفت: از نظر امام راحل تمام امکانات یک کشور و ملت باید در مسیر نور و برای اعتلای کلمه "لا اله الا الله" به کار گرفته شود اما اسلام آمریکایی کدخدایی آمریکا را پذیرفته و معتقد است کدخدا باید حرف اول و آخر را بزند همان‌گونه که هفته پیش شاهد بودیم رئیس جمهور آمریکا به عربستان سفر کرد و صدها میلیارد دلار از پول مسلمانان را به او هدیه دادند. در واقع با این مبلغ سلاح و تجهیزات مورد نیاز عربستان و داعش تهیه می‌شود و هواپیماها و بمب و موشک‌هایی خریداری می‌شود تا علاوه بر تامین تجهیزات مورد نیاز داعش، مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن که جز اسلام حقیقی چیزی نمی‌خواهند را بمباران کنند.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس تاکید کرد: ایالات متحده با استخدام پژوهشگرانی اوضاع صدر اسلام را بررسی و تحلیل می‌کنند، تا دریابند چگونه رهبر جامعه خانه نشین و فرماندهان سپاه امیر المومنین با تهدید و تطمیع به سمت معاویه سوق داده شد. آمریکایی ها به دنبال این هستند که بین مردم ایران اختلاف ایجاد کنند و آنها را در مقابل علی زمان خود قرار دهند.

این نماینده مجلس افزود: بعد از فوت پیامبر(ص)، تضعیف رهبری و ارزش های اسلامی اتفاق افتاد و دشمنان امام علی (ع) با تبلیغات خود باعث شدند، سرباز سپاه اسلام با شمشیر زهر آگین خود در سحرگاه ماه مبارک رمضان امام مسلمین را به شهادت برساند. در آن زمان تبلیغات و شایعه پراکنی دشمنان به حدی بود که مردم در مسلمانی حضرت امیر شک داشتند و  بعد از خبر شهادت امام علی(ه) ، می‌گفتند؛ مگر علی هم به مسجد می رفت و نماز می خواند.


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر امام علی (ع) در محراب عبادت به شهادت رسید و حضرت زهرا (س) مظلومانه خانه به خانه می رفت و از مردم کمک می خواست نشان از ضعیف بودن ایشان نبود بلکه این مسائل از ضعف مردم آن زمان بود که امام خود را نشناخته و تنها گذاشتند. امروز اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی با سخن قدرتمندانه احکام الهی را در دنیا نورافشانی می کند، به خاطر استقامت و همراهی مردم ایران است و حضور مردم در صحنه باعث زمین گیر شدن دشمنان شده است.

حاجی بابایی در پایان یادآور شد: تا پایان سال 95، سه میلیون و 300 هزار یعنی 12/6 درصد بیکار در جامعه وجود دارد و هر ساله یک میلیون و 200 هزار نفر به این رقم اضافه می‌شود. با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته در برنامه ششم، دولت موظف است سالانه با ایجاد 400 هزار شغل، هشت دهم درصد نرخ بیکاری را کاهش دهد. با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی اگر دولت سالیانه یک میلیون و 500 هزار شغل ایجاد کند فقط یک درصد نرخ بیکاری کاهش می‌یابد. با هفتصد و هفتاد هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری یک و نیم میلیون شغل ایجاد می‌شود و منبع تامین این سرمایه‌ها به طور دقیق در برنامه ششم پیش‌بینی شده که امیدواریم دولت با تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی پاسخگوی اعتماد مردم باشد.

نظرات بینندگان