کد خبر: ۱۱۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز:

اگر در انفجار بلوار نصر سرعت عمل، مهارت و تعهد همکاران نبود، فاجعه بزرگی اتفاق می افتاد

فرخ زاده گفت: اگر سرعت عمل، مهارت و تعهد همکاران نبود، فاجعه بزرگی اتفاق می افتاد ، این فاجعه شاید در حد پلاسکو نبود ولی کمتر از آن هم نمی شد!
به گزارش شیرازه، فرخ زاده رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گفتگو با خبرنگاران در مورد سرعت عمل نیروهای آتش نشانی در حادثه انفجار بامداد شنبه 13 خرداد ماه در شیراز گفت: کار آتش نشانی شیراز در امداد به 36 نفر از افراد حادثه دیده و گرفتار در آتش، در حادثه انفجار و آتش سوزی ساختمان" نمونه شهر" دربولوار نصر منحصر به فرد بود.اگر سرعت عمل، مهارت و تعهد همکاران نبود، فاجعه بزرگی اتفاق می افتاد ، این فاجعه شاید در حد پلاسکو نبود ولی کمتر از آن هم نمی شد!

محمد فرخ زاده گفت: هدایت گرفتار شدگان در آتش پس از تخریب راه پله ها و انجام عملیات امداد توسط تیم های تخصصی و تجهیزات امدادی در شرایط محدود زمانی با مجروحانی کاملا شوکه از موج انفجار از آخرین طبقه، اقدامی منحصر به فرد بود.

وی افزود: تمام همکارانم علیرغم تشنگی ناشی از گرمای زیاد شعله های آتش و دود، روز ۱۴ خرداد را با زبان تشنه و بدون سحری روزه گرفتند. که باید به آنها گفت «دلیر مرد اتش نشان طعم شیرین روزه، گوارای وجود پر ارزشت باد».

فرخ زاده بیان داشت: جا دارد به عنوان یک وظیفه ملی و شرعی از اقدامات برنامه ریزی شده، بموقع و همراه با رشادت آتش نشانان و دیگر ارگانهای امدادرسان که در محل حادثه یاری گر ما بودند تقدیر و تشکر شود.


نظرات بینندگان