کد خبر: ۱۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰

حضور نمایندگانی از لبنان در اجلاسیه شهدای فارس

نماينده حزب الله لبنان در ايران، از فارس به عنوان استان فرهنگ و مقاومت ياد و عنوان کرد: به دليل برگزاري كنگره سرداران و 14600 شهيد استان فارس نمايندگاني از كشور لبنان در فارس حضور دارند.

سيد عبدالله صفي الدين در جمع خبرنگاران در شيراز اظهار داشت: دليل اصلي پيروزي حزب الله اطاعت از ولايت فقيه و وحدت بين نيروهاي مقاومت است.

 
وی بر تفكر و اهداف مشترك ايران و حزب الله لبنان تاكيد كرد و افزود: از افتخارات بزرگ ما ارتباط با حضرت امام (ره)و بزرگترين عزت و سربلندي اطاعت از خط مشي امام و ولايت فقيه است.
 
نماينده حزب الله در ايران گفت: ما جزو اولين گروه هايي بوديم كه به فرمايش هاي امام خميني(ره) لبيك گفتيم و امروز نيز شاهديم دنياي عرب در حال برگشت به همان تئوري است كه حضرت امام (ره) مطرح كردند يعني راي ملت ها به همان ترتيبي كه انقلاب اسلامي ايران پيروز شد و شكل گرفت.
 
صفی الدین از فارس به عنوان استان فرهنگ و مقاومت ياد و عنوان کرد: به دليل برگزاري كنگره سرداران و 14600 شهيد استان فارس نمايندگاني از كشور لبنان در فارس حضور دارند.

وي با تصریح بر اینکه  روابط ايران و حزب الله لبنان بايد بيشتر از قبل گسترش يابد، گفت: براي رسيدن به اهداف مشترك، همدلي ميان ايران و حزب الله لبنان با اهميت است و در اين زمينه ارتباط ميان مردم فارس و دوستان لبناني بايد بيشتر شود./انتهای پیام/85
نظرات بینندگان