کد خبر: ۱۱۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

شهردار سابق فسا دقایقی پس از معارفه برکنار شد

اعتراض مردم، کارمندان شهرداری و پیمانکاران باعث شد شهردار سابق فسا دقایقی پس از معارفه برکنار و سرپرست شهرداری به کار خود ادامه دهد.
شهردار سابق فسا دقایقی پس از معارفه برکنار شدبه گزارش شیرازه، پیش از ظهر سه شنبه (16 خرداد) جلسه معارفه شهردار سابق فسا در حال انجام بود که کارمندان، پیمانکاران و گروه های مختلف مردمی خبردار شدند و مانع از ادامه جلسه گردیدند.

شهردار سابق فسا که به دلیل برخی از مشکلات از کار برکنار شده بود با حکم دیوان برای ادامه فعالیت خود به عنوان شهردار معرفی شده اما اعتراضات باعث شد که شورای شهر حکم بر استیضاح مجدد و برکناری وی دهد.

گروه های مختلفی از کارمندان شهرداری فسا و پیمانکاران به همراه تعدادی از مردم شهر فسا از صبح روز سه شنبه (16 خرداد) در مقابل شهرداری فسا تجمع کردند و خواستار عدم برگزاری مراسم معارفه شهردار سابق شدند.

اعتراضات به حدی بود که اگر مامورین انتظامی در محل حاضر نبودند شهردار سابق فسا با مشکلات بیشتری مواجه می شد.

کارمندان و پیمانکاران شهرداری فسا به مسئولین اعلام کردند که به دلیل مشکلاتی در گذشته شهردار سابق ایجاد کرده اجازه نخواهند داد این فرد به داخل شهرداری بیاید.

شهردار سابق فسا پس از برکناری و استیضاح، توانسته حکم دیوان عدالت را دریافت کند اما تلاش مسئولین شهرستان برای معارفه مجدد او تاکنون طی چند مرحله با مخالفت های مردمی و کارمندان شهرداری فسا مواجه شده و امروز نیز که وی معارفه شد به سرعت توسط شورا استیضاح و برکنار گردید.
منبع: مهر
نظرات بینندگان