کد خبر: ۱۱۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

اعتراض بازاریان به راه اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در فیروزاباد

بازاریان و اصناف فیروزآبادی در اعتراض به راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای افق کورش در متجمع تجاری فردوسی در مقابل فرمانداری شهرستان تجمع کردند.

به گزارش شیرازه،  بازاریان و اصناف فیروزآبادی در اعتراض به راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای افق کورش در متجمع تجاری فردوسی امروز سه شنبه 16 خرداد در مقابل فرمانداری شهرستان تجمع کردند.

بازاریان و اصناف فیروزآبادی بر این باورند که با باز شدن پای این فروشگاه‌ها به شهرستان و فروش اقلام و جنس‌هایی با برندهای خاص و ناشناخته موجب کسادی شدید واحدهای صنفی خواهد شد.


میثم زمانی یکی از معترضین به گفت: افتتاح این نوع فروشگاههای زنجیرای و به خصوص افق کوروش در شهرستان  باعث ورشکسته شدن تعداد زیادی از فروشگاهای کوچک می شود

وی ادامه داد: در میان مدت این فروشگاهها باعث کسادی اصناف دیگر شده و در دراز مدت اقتصاد شهر به رکود وحشتناکی کشیده می شود و در پی این رکود حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد از درامد شهرداری واداره دارای را هم کم خواهد کرد.

 این روزها فروشگاه‌های زنجیره‌ای به بهانه تخفیف چند درصدی موجب کاهش فروش خرده‌فروش‌ها و صدها نفر از افرادی که به طور غیرمستقیم در این حوزه اشتغال دارند می شود، در شهرستانی مثل فیروزآباد که وضعیت واحدهای صنعتی و تولیدی آن چندان مطلوب نیست با کسادی فعالیت بازاریان و اصناف وضعیت بیکاری این شهرستان وخیم‌تر خواهد شد.




منبع:  فیروزنا

نظرات بینندگان