کد خبر: ۱۱۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
پیشنهاد امام جمعه شیراز به افرادی که مدام کمپین مد و لباس تشکیل می‌دهند

یک بار هم کمپین حمایت از کسانی که نان شب ندارند راه بیندازید!/ انتقاد تند آیت‌الله ایمانی از آموزش مسائل جنسی در کتاب بهداشت کودکان

امام جمعه شیراز گفت: کسانی که از سر سیری کمپین مد و رنگ لباس تشکیل می‌دهند، اگر دلسوز جامعه هستند یک بار هم کمپین حمایت از محرومان و کسانی که محتاج نان شب هستند، راه بیندازند.
به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعدازظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: برخی از سر شکم‌سیری مدام در پی حاشیه‌سازی برای جامعه هستند و به جای اینکه به مشکلات اصلی و اساسی مردم توجه کنند، در پی راه‌اندازی کمپین مد و رنگ لباس هستند.

وی افزود: سؤال بنده از این کمپین راه‌اندازها این است که چرا یک بار هم که شده برای حمایت از محرومان و مستمندان جامعه کمپین راه نمی‌اندازند؟ اگر شما دلسوز جامعه و مردم هستید چرا به جای مد و رنگ لباس،کمپین حمایت از کسانی که محتاج نان شب هستند، راه نمی‌اندازید؟

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس اضافه کرد: برخی در مملکت ما سیری به سر و شکمشان زده و مدام کمپین راه می‌اندازند و جامعه را دچار حاشیه‌سازی می‌کنند و نمی‌دانند که فردای قیامت سلسله عذاب بر گردنشان خواهد افتاد که چنین در جامعه التهاب ایجاد می‌کنند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: امیدواریم که این شکم‌سیران و مرفهان بی‌درد به خودشان آمده و بیش از این بار گناه خود را زیاد نکنند.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث سند 2030 اشاره کرد و گفت: رهبری در مورد رد این سند، نظر قطعی داده و نمی‌دانم چرا هر روز یکی از مسؤولان از وزیر و مدیرکل و... باز هم اظهارنظر کرده و می‌خواهند به نوعی این قرارداد سخیف را توجیه کرده و برای اجرای آن دلیل بیاورند.

وی افزود: من نمی‌دانم چرا عده ای در این مملکت مدام می‌خواهند مردم را در حاشیه‌ها سرگرم کنند تا ما از مسائل اصلی و اساسی جامعه بی‌اطلاع مانده و آن‌ها نیز کار خود را دنبال کنند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: مسؤولان سندی را مخفیانه امضاء کرده و در حال اجرای آن هستند و در کتاب بهداشت کودکان به آموزش مسائل جنسی می‌پردازند و فکر می‌کنند که ما از این مسائل خبر نداریم.

ایمانی اضافه کرد: مسؤولان دولت باید بدانند که اعتبار دولت به تنفیذ رهبری وابسته است و اگر آنها آرمان و اهداف انقلاب را قبول ندارند، به صراحت اعلام کنند تا مردم نیز تکلیف خود را با آن‌ها بدانند که بی‌گمان اگر مردم از دیدگاه چنین انسان‌هایی آگاهی پیدا کنند، برخوردشان به گونه دیگری خواهد بود.

وی همچنین به حادثه تروریستی تهران اشاره کرد و اظهار داشت: تروریست‌ها برداشتشان این بود که جامعه پس از انتخابات دو قطبی شده و می‌توانند از این گسل استفاده کرده و به کشور ضربه بزنند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: جریان خرداد امسال با خرداد 1360 مشابه یکدیگر بود و اگر امام راحل در سال 1367 با منافقان برخورد قاطع نمی‌کرد، در این 30 سال مدام شاهد عملیات تروریستی بودیم؛ بنابراین همگان باید بدانند که عبور کردن از خط امنیتی، پیامدهای منفی خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس به حضور به موقع سپاه پاسداران در حادثه تهران اشاره کرد و گفت: سپاه با وجود تمام تهمت‌ها و بی‌حرمتی‌ها در حادثه تروریستی تهران نشان داد که همچنان برای جانبازی و فداکاری آماده هست و حضور فرماندهان سپاه در محل حادثه گواه این مدعاست.

وی افزود: باید همه ما قدر سپاه را بدانیم و برای حفظ این مجموعه ارزشمند که حافظ جان و مال و ناموس مملکت هستند، تلاش کرده و با بصیرت جلوی جریان‌های انحرافی ایستادگی کنیم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان