کد خبر: ۱۱۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز:

ویژه برنامه های قدر عاشقی در ماه مبارک رمضان در شیراز برگزار می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از اجرای ویژه برنامه‌های قدر عاشقی در ایام ماه مبارک رمضان در سومین حرم اهل بیت (ع) خبر داد.
ویژه برنامه های قدر عاشقی در ماه مبارک رمضان در شیراز برگزار می شودبه گزارش شیرازه، احمد همتی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه بیش از 150 برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در سطح شهر و مراکز فرهنگی تحت پوشش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اجرا می‌شود، گفت: ویژه برنامه‌های قدر عاشقی همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) اجرا خواهد شد.
معاون فرهنگی شهردار شیراز با اشاره به اینکه ختم قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه صبح و عصر در فرهنگسراها و مراکز فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز برگزار شده است، افزود: ویژه برنامه سی پیام قرآنی با عنوان سی جرعه از قرآن همزمان با ختم قرآن در این مراکز اجرا شده است.
همتی برگزاری مراسم سوگواری مهربان شبهای کوفه ویژه شبهای قدر را از جمله برنامه‌هایی برشمرد که در فرهنگسراهای هنر، نرگس، علوی، کارآفرینی و باران برگزار خواهد شد و خاطرنشان کرد: در شام میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) حضرت امام حسن مجتبی (ع) سفره افطاری با عنوان «ساده اما با صفا» همراه با جشن میلاد بعد از نماز مغرب و عشاء در باغ جنت شیراز برپا می شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، از برگزاری سلسله کارگاه‌های تغذیه سالم با عنوان توشه سلامتی در ایام ماه مبارک رمضان در مراکز فرهنگی این سازمان خبر داد و تصریح کرد: این کارگاه‌های همه روزه صبح و عصر برگزار می‌شود.
به گفته وی برپایی غرفه‌های هنری، کارگاه‌های نجوم همراه با رصدهای شبانه، مسابقه نقاشی گلهای بهشت ویژه کودکان، اجرای نقاشی دیواری از نقش تا عرش توسط هنرمندان، برپایی نمایشگاه زندگی به سبک روح‌الله، برپایی نمایشگاه کتاب و اجرای طرح تعویض کتاب، برپایی نمایشگاه شهروندی با عنوان شهر من بهترینه اگر...، خطاطی آیات موضوعی قرآن با عنوان مشق عشق، برگزاری محافل انس با قرآن، جشنواره غذاها و میوه‌های قرآنی در روزهای 20، 21 و 22 خردادماه از ساعت 17 تا 22 در باغ هنر شیراز از دیگر برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان است.
معاون فرهنگی شهردار شیراز با بیان اینکه در روز قدس امسال ایستگاه مقاومت مقابل پایانه اتوبوسرانی شهید آیت‌الله دستغیب برپا می‌شود، عنوان کرد: فیلم‌های آموزشی شهروندی و سبک زندگی در تمام ایام ماه مبارک رمضان در مراکز فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، اکران می‌شود.
نظرات بینندگان