کد خبر: ۱۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

برگزاري اجلاسيه شهداي فارس عمليات فرهنگي كم نظير در مقابله با جنگ نرم دشمن است

جانشين سازمان بسيج مستضعفين كشور گفت: برگزاري اجلاسيه شهداي فارس يك عمليات بزرگ بي بديل و كم نظير فرهنگي در مقابله با هجمه ها و جنگ نرم دشمنان است.

به گزارش ستاد خبري اجلاسيه سرداران و 14 هزار و 600 شهيد فارس، سردار علي فضلي در يادواره شهداي بسيج پيشكسوتان فارس اظهار كرد:‌ امروز در ميان نگاه و انديشه والاي مولاي ما نايب امام زمان(عج)، دو موضوع فرهنگي برجسته تر است .

وي ادامه داد: يكي كار براي زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است كه نمونه آن برگزاري اجلاسيه بزرگ شهداي استان فارس است.

اين يادگار دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: ديگري استمرار و ادامه فعالیت ها در رابطه با اردوهای راهيان نور است كه آن هم به فضل خداوند امروز در كشور و در استان فارس از عظمتي برخوردار شده است.

فضلي اضافه كرد: برگزاري اردوهاي راهيان نور در حقيقت استمرار راه شهيدان والا مقام است.

وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي فراز و نشيب زيادي را طي كرده است، ادامه داد: آنگاه كه عناصر منحرف در دولت اصلاحات بر آن شدند كه به نوعي جشن هاي دو هزار و 500 سال را احيا كنند، مولاي ما در كربلاي ايران و منطقه شلمچه حاضر شدند.

فضلي اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامي در وصف كربلاي پنج بيان فرمودند شب هاي كربلاي پنج شب هاي قدر اين انقلاب است، انس با آن شما را وارسته مي كند و هر آنكس آن را فراموش كند نامش از اردوگاه انقلاب قلم خواهد خورد.

وي با تاكيد بر زنده نگه داشتن ياد شهدا، افزود: از بركات برگزاري يادواره ها و كنگره شهدا، بر پا نگه داشتن پرچم مجاهدت و مبارزه در برابر فتنه و فتنه گران است.

جانشين بسيج مستضعفين كشور اظهار داشت: ‌انتشار صدها عنوان كتاب و فيلم مستند از ثمرات برگزاري اين كنگره خواهد بود كه عظمت دوران دفاع مقدس را اثبات خواهد كرد تا آيندگان بر خود ببالند.

فضلي ادامه داد: تعداد شهداي استان فارس 203 برابر شهداي عزيز كربلا است كه اين امر نشان دهنده بصيرت مردم اين استان است.

وي با تاكيد بر هوشياري و بيداري مردم اضافه كرد: دشمن امروز بصيرت ما را نشانه گرفته است و برگزاري كنگره شهدا و بزرگداشت مجاهدت هاي آنان عاملي براي بيداري و درك حقيقت است.

اين يادگار دوران دفاع مقدس بيان داشت: شهدا چراغ راه ما هستند تا ما راه را گم نكنيم، چون دشمن همه جا كمين کرده است.

فضلي ادامه داد:‌فتنه جديدي در راه است كه مي خواهد بين ما و برادران سني ما اختلاف ايجاد كند.

وي افزود: برگزاري يادواره تجليل از شهداي اهل سنت و اقليت هاي ديني ابتكار زيبايي است كه در برنامه هاي اجلاسيه شهداي فارس پيش بيني شده است.

فضلي بيان داشت: ‌ابتكار و خلاقيت ديگر برگزاركنندگان اين اجلاسيه ديدار با رهبر معظم انقلاب اسلامي بود كه در اين ديدار معظم له يكي از محكم ترين مواضع خود را مطرح كردند.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين كشور اظهار داشت: دشمن از سوی دیگر به دنبال اين است كه بين ما و امام ما شكاف ايجاد كند ولي عاقبت به خيري ما در اين است كه مطيع محض و بدون چون و چراي ولي فقيه زمان خود باشيم.

فضلي ادامه داد:‌شهدا اين گونه با خدا معامله كردند و پيروزي هم نصيب آنها شد.

انتهاي پيام/16

نظرات بینندگان