کد خبر: ۱۱۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
منتخبین مردم در شورای شهر سروستان:

توصیه های خلاف مطالبات بحق مردم سروستان را نمی پذیریم

یکی از منتخبین مردم سروستان در انتخابات دور پنجم شورای اسلامی این شهر در واکنش به اعتراض گروههای مردمی نسبت به مباحث مطرح شده در جلسه اعضای این شورا در فرمانداری سروستان گفت: به توصیه های خلاف مطالبات بحق و قانونی مردم سروستان توجهی نخواهم داشت.

به گزارش شیرازه، آذر کمالی سروستانی،منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سروستان در گفتگو با خبرنگار ما در واکنش به اعتراضات مردمی نسبت به برخی مطالب مطرح شده در جلسه جمعه گذشته اعضای جدید شورای شهر با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جلسه ای که جمعه گذشته با حضور نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، صرفا یک جلسه معارفه بود و مردم مطمئن باشند که منتخبین مردم در این شورای ، استقلال همه جانبه خویش را در راستای حفظ و گسترش منافع مردم حفظ خواهند کرد.


وی در ادامه این مطلب تاکید کرد: هر چند فعالیت رسمی منتخبین مردم سروستان به عنوان شورای دور پنجم از نیمه  دوم مردادماه آغاز می شود اما برگزاری جلسات با مسئولین یک روند طبیعی در جهت بررسی هر چه بیشتر مسائل و مشکلات و آشنایی با راهکارهای مناسب و به نوعی آمادگی بهتر برای شروع فعالیت این شورای می باشد.


منتخب برتر شورای اسلامی شهر سروستان در دور پنجم با اشاره به اینکه در راستای استیفای حقوق مردم با فرهنگ، شریف و مظلوم سروستان با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت، تصریح کرد: بنده به عنوان یکی از منتخبین مردم سروستان در شورای اسلامی شهر سروستان  به آنچه در ایام تبلیغات به مردم وعده دادم متعهد بوده و در این مسیر به توصیه های خلاف مطالبات بحق و قانونی مردم سروستان توجهی نخواهم داشت.


وی ملاک انتخاب شهردار را تخصص، تعهد و توان انجام کار عنوان کرد و افزود: انتخاب شهردار حق قانونی و طبیعی شورای اسلامی شهر بوده و در این باره قطعا آنچه به صلاح و مصلحت سروستان باشد مد نظر ما خواهد بود.


کمالی سروستانی در پایان این گفتگو تاکید کرد: از مردم فهیم و  با فرهنگ سروستان تقاضا دارم همانگونه که به ما اعتماد کرده و ما را به عنوان امین خویش  در شورای جدید انتخاب نمودید به ما این فرصت را بدهید تا در سایه آرامش  توام با وحدت و همدلی بتوانیم به آنچه که به شما خوبان وعده داده ایم در مسیر اعتلای سروستان عمل نموده و موجبات توسعه و پیشرفت بیش از پیش شهرستان سروستان را فراهم آوریم.


خاطر نشان می شود دوازدهم خردادماه جاری، منتخبین مردم سروستان در دور جدید شورای اسلامی این شهر، جلسه ای  با نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری این شهرستان داشتند که براساس شنیده ها در این جلسه بحث انتخاب شخصی خاص جهت تصدی پست مدیریت شهرداری سروستان مطرح شده بود که این طرح با مخالفت و اعتراض بسیاری از معتمدین و چهره های تاثیرگذار سروستان همراه شد.

منبع:  سروستان ما

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان