کد خبر: ۱۱۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

ارائه خدمات فروش انشعاب آب و فاضلاب اینترنتی

معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای فارس از ارائه خدمات فروش و پس از فروش انشعابات آب و فاضلاب بصورت مجازی خبر داد.
به گزارش شیرازه، علی اکبر خیاط احسانی معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای فارس گفت: بر اساس سیاستهای کلان شرکت های آب و فاضلاب در کشور که از مهمترین مولفه های آن تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی و ارائه خدمات مطلوب آب و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب با کیفیت مناسب است و یک سیستم به هنگام، فراگیر، مطمئن و از نظر مدل اقتصادی پایدار را تعریف می کند.
 
خیاط احسانی افزود: یکی از  رویکردهای مهم شرکت آبفای استان فارس در واقع ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب است که با توجه به خشکسالی های سنوات اخیر و کم آبی های ناشی از آن در  این سال ها بسیار مورد توجه است.
 
وی با اشاره به آغاز شدن روزهای گرم سال در استان به ویژه شهرهای جنوبی استان، ادامه داد: مدیریت مصرف و  مصرف بهینه آب تنها راه کاری است که با تحقق آن می توان از بحران کم آبی و  قطعی آب در شبکه های آبرسانی شهرهای استان جلوگیری کرد و شهروندان شهرهای  استان به منظور دستیابی به دریافت خدمات آبرسانی مطلوب و مستمر باید به  مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آب اهمیت بدهند و توجه ویژه داشته باشند.
 
احسانی بیان کرد: از جمله تخلفات این حوزه، انشعاب غیر مجاز یعنی برداشت آب خارج از ضوابط شرکت آبفای استان فارس، استفاده از انشعاب رسمی دیگران که با کاربری مشخصی اخذ شده است در کاربری های متفاوت و استفاده از پمپ آب بر روی شبکه است که حق الناس و استفاده نامشروع از حق دیگران محسوب می شود.
 
وی اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب یک شرکت خدماتی و در واقع بنگاهی اجتماعی و اقتصادی است که بر اساس اصل مشتری مداری فعالیت می کند.
 
معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای فارس با بیان اینکه در سنوات اخیر بسیاری از خدمات شرکت آب و فاضلاب را در راستای سیاست های دولت الکترونیک از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در تمام شهرهای  استان ارائه داده ایم که از مهمترین آن تمام مراحل خدمات فروش انشعاب آب و  فاضلاب است، تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب تر و رفاه حال شهروندان در حال آماده سازی شرایط ارائه خدمات به صورت مجازی هستیم.
نظرات بینندگان