کد خبر: ۱۱۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:

امنیت کشور مرهون از جان گذشتگی شهدای مدافع حرم است

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: توطئه آفرینی استکبار جهانی و گروه های تکفیری با هدف مخدوش کردن چهره اسلام بوده که با حضور مدافعان حرم در جبهه مقابله با گروه های تکفیری ناکام مانده است.
به گزارش شیرازه، محفل اُتس با قرآن سپاه فجر و تشییع پیکر شهید رضا کریمی با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شب های قدر بهترین فرصت برای توبه و بازگشت به درگاه الهی است، گفت: ماه مبارک رمضان بخصوص شب های قدر فرصتی برای ارتقاء معنویت در انسان، توبه از گناهان گذشته و یاری جُستن از خداوند برای زندگی آینده است.

وی افزود: محافل اُنس با قرآن یک حرکت جمعی موثر در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است که هم در بُعد شخصی و هم در بُعد اجتماعیِ افراد شرکت کننده تاثیرات مثبت شگرفی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به اینکه دومین محفل قرانی سپاه فجر فارس همزمان با ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) برگزار شده است، گفت: اُنس با قران و تدبر در آیات این کتاب الهی همراه با بهره گیری از معارف اهل بیت (علیهم السلام) لازمه دستیابی انسان به سعادت حقیقی هستند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای مدافع حرم است، گفت: جهاد و شهادت در راه خدا یکی از موضوعاتی است که در قرآن مورد توجه قرار گرفته و مصداق آن شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: توطئه آفرینی استکبار جهانی و گروه های تکفیری مانند داعش با هدف مخدوش کردن چهره اسلام و ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده که با حضور مدافعان حرم در جبهه مقابله با گروه های تکفیری ناکام مانده است.

وی با بیان اینکه مقابله با گروه های تروریستی تکفیری محدود به ملیت ها، مرزها و جغرافبا نیست، گفت: شهدایی نظیر شهید رضا کریمی از لشکر فاطمیون که جوانی اهل کشور افغانستان است با لبیک به پیام انقلاب اسلامی و براساس حقیقت وحدت آفرین قرآن در جبهه مقابله با کفر حضور یافته اند و جان خود را در راه دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) فدا کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر خاطرنشان کرد: بدون شک شهدای مدافع حرم نمونه و مصداق انسان کامل هستند که حقیقت آیات قرآن را درک کرده و با ایثار جان خود نه تنها به رستگاری دنیا و آخرت دست یافته اند بلکه امنیت، آرامش و آسایش را برای امت اسلام بخصوص ملت ایران به ارمغان اورده اند.
نظرات بینندگان