کد خبر: ۱۱۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
سرپرست فجرسپاسی:

تکلیف کادر فنی تیم فجر در هفته جاری مشخص خواهد شد/مذاکره با رضایی و کلانتری برای سرمربیگری

سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تکلیف مربی و مدیرعامل تیم فجر تا روز دوشنبه مشخص می‌شود.
به گزارش شیرازه رسول فلاح در مورد آخرین وضعیت تیم فجر برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اظهار داشت: رضایی و کلانتری از گزینه‌‌های سرمربی‌گری تیم فجر بوده که با آنها مذاکره شده است.

وی با اشاره به اینکه این دو مربی موافق حضور و پیوستن به فجر سپاسی هستند، افزود: در نهایت هفته آینده و پس از هم‌اندیشی با مسوولان ارشد سپاه فجر استان فارس، مدیرعامل و سرمربی تیم فجر انتخاب و معرفی می‌شوند.

سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر نهایی شدن انعقاد قراداد رضایی با تیم داماش گیلان نیز گفت: در این خصوص بنده اطلاعی ندارم، اما با صحبت‌هایی که با رضایی داشتم وی آمادگی خود را برای حضور در تیم فجر اعلام کرد.

لیست بازیکنان جدید فجر آماده است
وی با اشاره به برخی نوشته‌ها در فضای مجازی در مورد نقل و انتقالات فجر، بیان کرد: بازیکنانی که برای سپری شدن خدمت سربازی در تیم فجر حضور دارند، مسلماً با اتمام دوره خدمتشان به تیم خود باز می‌گردند.

فلاح با اشاره به اینکه در عین حال در فصل گذشته فرصت بازی برای برخی از بازیکنان سرباز در تیم فجر مهیا نشد، عنوان کرد: لیست 15 نفره بازیکنان برای پیوستن به تیم فجر آماده است و با مشخص شدن مدیرعامل و سرمربی آن را در اختیارشان می‌گذاریم.

وی همچنین در مورد پیوستن امید عالیشاه به تیم فجر نیز گفت: عالیشاه بازیکن با اخلاق و باشخصیتی است و ما کسی را وادار و ملزم به پیوستن فجر نمی‌کنیم.

به گفته سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز عالیشاه سرباز سپاه بوده و ما امیدواریم در ابتدا مشکل تراکتورسازی حل شود و او به این تیم بپیوندد، یا با مهیا شدن امکان معافیت به تیم پرسپولیس بازگردد؛ اما در خصوص ادامه سربازی‌اش ما می‌توانیم میزبان خوبی برای وی باشیم.

فلاح به حضور دغاغله در تیم فجر نیز اشاره کرد و گفت: دغاغله اظهار علاقه کرده که برای فجر سپاسی بازی کند و ما نیز از تصمیم وی استقبال می‌کنیم.


نظرات بینندگان