کد خبر: ۱۱۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

توریستی ترین شهرستان فارس در حسرت پارک شهر

شهروندان سپیدانی از وضعیت نامطلوب تنهاپارک شهرستان گله مند بوده و خواستارتوجه مسوولین به رفع مشکلات این پارک شدند.

به گزارش شیرازه؛  تنها پارک مرکز توریستی ترین شهرستان فارس در سایه بی توجهی مسئولان این شهر روز به روز به وضعیتی اسفبارتر به خود می گیرد.

شهرستان سپیدان به عنوان قطب گردشگری در جنوب کشور دراکثر تعطیلات به عنوان یکی از پرترددترین نقاط فارس محسوب می شود این در حالی است که تنها پارک مرکز این شهرستان در وضع نامطلوبی به سر می برد.


از نبود نور کافی جهت اسکان مسافران وگردشگران تا نبود وسایل بازی برای کودکان ؛ تنها پارک مرکز شهرستان را به محلی صرفا برای استراحت کوتاه مسافران وگردشگران تبدیل کرده است . نبود وسایل بازی ومسهتلک آن تنهاچیزی که در درون پارک قرار گرفته است؛ نمره عملکرد مسئولان مربوطه را به زیر سئوال می برد.

پارک شهروند تنها پارک این شهرستان بوده و با توجه به اینکه شهروندان از این پارک برای تفریح خود استفاده می کنند، از این وضع گلایه مند هستند.شهرستان سپیدان با وسعتی زیاد و نامی بزرگ هیچ‌ گونه استفاده‌ ای برای صنعت گردشگری شهر اردکان نداشته و متاسفانه ارائه خدمات در این پارک متوقف شده است.

هر روزه با گرم شدن هوا به خصوص در شبها سرکشی شهروندان از پارکها بیشتر می شود. ولی وضعیت نامناسب، کمبود امکانات، نامناسب بودن امکانات بازی برای کودکان و عدم روشنایی کامل تنها ارک شهرستان در سطح شهراردکان باعث نارضایتی شهروندان وبه خصوص خانواده ها شده است.



یکی از شهروندان در این رابطه به خبرنگارماگفت: باتوجه به اینکه این تنها پارک موجوددرتوریستی ترین شهرستان فارس است وتجهیز و مناسب سازی پارک محله ای از سوی شهرداری ضروری است. ورفع کمبود های وظیفه مسئولان مربوطه است.


یکی دیگز تاز همشهریان نامناسب بودن تنها پارک محله ای شهر را ناشی از کم توجهی مسوولان به حقوق شهروندی خواند و اظهارکرد: پارک شهروند اردکان وضعیت مناسبی ندارند.

باتوجه به تعطیلی مدارس واغاز فصل اوقات فراغت می طلبد با توجه به اینکه بیشتر وقت دانش آموزان بعد از تعطیلی مدارس در پارک طی می شود شهرداری نسبت به توسعه ارایه خدمات رفاهی و ورزشی حقوق شهرواندان را پاس بدارد.



حال سئوال اینجاست ؟آقایان مسئول؛ آیا تا کنون فرزند خود را برای تفریح وبازی به این محل برده اند؛ محلی که هیچگونه سنخیتی به پارک ندارد وتنها محل ومامنی است برای نوجوانان وجوانانی که برای گذراندن اوقات فراغت خود به زیر سایه های درختان پارک پناه می برند . شاید باورش هم برایتان سخت باشد که مسئولان مربوطه شهرستان بارهای بار از کنار این پارک عبورکردندولی تا کنون قدمی در درون پارک نگذاشته تا وضعیت نامطلوب آنرا مشاهده نموده ودر صورت صلاحدید رسیدگی کنند.

منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، فارس ، توریستی
نظرات بینندگان