کد خبر: ۱۱۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

زنگ حساب مسؤولان ارشد فارس در حضور امام جمعه شیراز

امام‌جمعه شیراز از برگزاری نشست با مدیران ارشد استان در خصوص مشکلات و محرومیت‌های محلات شیراز خبر داد.

به گزارش شیرازه،  آیت‌الله اسدالله ایمانی در جمع اهالی محله سهل‌آباد این شهر اظهار داشت: در جلسه‌ای که فردا دوشنبه بیست‌و‌نهم خردادماه با مدیران ارشد استان خواهم داشت، مسائل و مشکلات محله‌های شیراز پیگیری می‌کنیم.

ایمانی بابیان اینکه کار را برای رضای خدا باید انجام داد، افزود: وقتی‌ گروهی برای رضای خدا و راه انداختن کار مردم حرکت کرده و گرهی از مشکلات را باز می‌کنند، مصداق همان بحث آتش به اختیار رهبری می‌شوند که منتظر نمانده که دیگران برای حل مشکل اقدام کنند.

وی با اشاره به جلسه خود با مسؤولان گفت: با مدیران ارشد استان در خصوص مشکلات محله‌ها روز دوشنبه جلسه خواهیم داشت و از آن‌ها خواهیم خواست که باهم افزایی مشکلات را به حداقل برسانند.

ایمانی همچنین گفت: نامه‌هایی که در خصوص مشکلات محله‌ها نوشته‌شده دسته‌بندی خواهد شد و در اختیار مسؤولان ذی‌ربط قرار خواهد گرفت و در جلسات نیز به آن اشاره خواهد شد.

امام‌جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: در شهرک‌هایی که اطراف شیراز ساخته‌شده خواه‌ناخواه ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد که اگر تعدادی به‌عنوان یاوران شورا مسائل و مشکلات محلات را دنبال کنند، این پیگیری‌ها برکاتی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: حُسن تشکیل این گروه‌ها این است که می‌تواند مشکلات عمرانی، فرهنگی، بهداشت و… محله‌ها را پیگیری کنند و کار را نیز برای خدا انجام دهند، چراکه کار برای دنیا جز دعوا و اختلاف چیز دیگری نخواهد داشت و اگر کار برای خدا انجام شود مطمئن هستم که کارستان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس طبق سنتی حسنه‌، از ابتدای ماه مبارک رمضان در محلات محروم و حاشیه‌نشین شیراز حاضر شده و ضمن گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با مردم، مشکلات آن‌ها را شخصا پیگیری کرده‌اند.

منبع: پایگاه تحلیلی خبری موج ما

برچسب ها: ایمانی ، مسئولان ، نشست
نظرات بینندگان