کد خبر: ۱۱۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نی ریز خبرداد؛

اولویت توزیع سبدهای کالا با خانواده های ایتام، زنان سرپرست خانوار و سالمندان است

مدیر کمیته امداد نی ریز گفت: اولویت توزیع سبدهای کالا با خانواده های ایتام، زنان سرپرست خانوار و سالمندان است.

به گزارش شیرازه،  امیر باوندپوری، مدیر کمیته امداد شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه سبد کالا از محل درآمد های این نهاد و کمک های خیرین در ماه مبارک رمضان بین خانواده های نیازمند و ایتام تحت حمایت توزیع می شود، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون  750 سبد کالا به ارزش  487/500/00 ریال بین نیازمندان توزیع شده است.


وی با اشاره به اینکه هر سبد کالا به ارزش650 هزار ریال بین نیازمندان توزیع می شود، تصریح کرد: سبدهای کالا شامل مرغ، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی ، پنیر، ربع گوجه و … است که بین خانواده های نیازمند تحت حمایت توزیع شده است.


مدیر کمیته امداد شهرستان نی ریز با بیان اینکه علاوه بر توزیع سبدهای کالا بین نیازمندان 172 کیلوگرم گوشت گرم نیز بین آنان توزیع شده است، خاطر نشان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان جمع آوری کمک های مردمی به صورت نقد و کالا جهت نیازمندان انجام و متعاقب آن توزیع سبد کالا به نیازمندان اهداء می گردد.    

      
باوندپوری تصریح کرد: اولویت توزیع سبدهای کالا با خانواده های ایتام، زنان سرپرست خانوار و سالمندان است.


وی به اجرای طرح های مختلف توسط  کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:  طرح های مختلفی از جمله اطعام و افطاری، مفتاح الجنه، حامی یابی ، اکرام ایتام و … در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.


مدیر کمیته امداد شهرستان نی ریز با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه یکی از طرح های این نهاد است که در ماه مبارک رمضان اجرا می شود، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون و با همراهی مسئولین شهرستان 35 خانوار در قالب طرح مفتاح الجنه مورد تفقد و دلجویی قرار گرفته اند که این دیدارها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.


وی یادآور شد: درسال گذشته علاوه بر جذب 303  حامی برای ایتام 1150 نفر از نیازمندان از سفره های افطاری ماه مبارک رمضان بهره مند شدند.


باوندپوری در پایان گفت: این مدیریت آماده دریافت هرگونه مساعدت های نقدی و غیرنقدی همشهریان خیراندیش می باشد./شماره تماس 53830454-071

منبع: نبض نی ریز

نظرات بینندگان