کد خبر: ۱۱۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
مدیر حج و زیارت استان فارس:

ظرفیت حج تمتع در استان فارس تکمیل شد/ حجاج از ۲۱ مردادماه اعزام می‌شوند

مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به تکمیل ظرفیت حج تمتع در استان گفت: امسال ۳۴۰۰ نفر از استان فارس به حج تمتع اعزام می‌شوند.
ظرفیت حج تمتع در استان فارس تکمیل شد/ حجاج از ۲۱ مردادماه اعزام می‌شوندبه گزارش شیرازه، علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه امسال 3400 نفر از استان فارس در قالب 25 کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند، گفت: اعزام زائران بیت‌الحرام از 21 مردادماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه اطلاعات پروازی کاروان‌ها به زودی اعلام می‌شود، گفت: کلاس‌های آموزشی برای انجام اعمال حج برای زائران برگزار می‌شود و زائران باید در تمامی کلاس‌های آموزشی شرکت کنند و برای اطلاع از زمان کلاس‌ها به مدیران کاروان‌ها مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه نقل و انتقال فیش‌های حج همچنان امکانپذیر است، افزود: نقل و انتقالات حتما باید از طریق دفاتر زیارتی مجاز انجام شود و متقاضیان به پیامک‌ها و پیام‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، توجه نکنند.

زینلی درباره اعزام عتبات عالیات نیز بیان کرد: در سه ماه امسال به صورت هفتگی بیش از 20 کاروان 40 نفره به عتبات عالیات اعزام می‌شوند و پروازهای جدید نیز برای این امر برقرار شده است.

وی تصریح کرد: روزانه 3 کاروان زمینی و به صورت هفتگی 2 کاروان به صورت هوایی از استان فارس به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان