کد خبر: ۱۱۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی فارس خبر داد:

آغاز راهپیمایی روز قدس از میدان امام حسین(ستاد)/ امسال غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاه برپا نمی‌شود

رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی فارس از برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس از ساعت 10و30 دقیقه صبح روز جمعه از میدان امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش شیرازه، حجت‌‌الاسلام محمد رضايی در نشست خبری به تشریح برنامه‌های روز جهانی قدس پرداخت و درخصوص مسیر راهپیمایی گفت: محل تجمع میدان امام حسین(ع) است و راهپیمایی از ساعت 10 و 30دقیقه آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی در خیابان زند از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان شهدا، چهار راه پیروزی، بلوار شهید آیت الله دستغیب(ره) و حرم مطهر احمدبن موسی‌الکاظم(ع) محل برگزاری نماز جمعه می‌باشد.

وی با بیان اینکه سخنران مراسم حجت‌الاسلام عراقی، عضو مجلس خبرگان رهبری می‌باشد، گفت: قطعنامه پایانی راهپیمایی و شعارها با توجه به تحولات اخیر منطقه تنظیم می‌شود.

«مرگ بر آمریکا» شعار اصلی در روز قدس

رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی فارس در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: مهم‌ترین شعار روز قدس امسال همانند سالیان گذشته «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خواهد بود.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه در راهپیمایی امسال هیچگونه برنامه جنبی از قبیل برپایی نمایشگاه و غرفه‌های فرهنگی نداریم، گفت: خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی محدودیت ترافیکی دارد و سرویس‌هایی نیز برای ایاب و ذهاب مردم در نظر گرفته شده و همچنین با همکاری آتش‌نشانی تدابیری برای خنک کردن فضا اندیشیده شده است.

رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی فارس شرکت در راهپیمایی روز قدس را موجب به اکمال رسیدن عبادات ماه مبارک رمضان دانست و افزود: نمی‌توان مسلمان بود اما نسبت به صدای مظلومانه کودکان فلسطینی که مورد تهاجم قرار گرفته‌اند، بی‌تفاوت بود.

فلسطین رمز وحدت مسلمانان است

حجت‌الاسلام رضایی فلسطین را رمز وحدت مسلمانان توصیف و اظهار کرد: در روز قدس همه مسلمانان با یک شعار واحد در خیابان ها حضور می‌یابند و انزجار خود را از صهیونیست‌ها به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به شکست‌های پی‌درپی صهیونیست‌ها در منطقه گفت: پیروزی ارتش عراق و سوریه و بسیج مردمی این دو کشور باعث شد که آن‌ها در مرزهای خود در یک سنگر و جبهه واحد دست به دست هم دهند و داعشی‌های صهیونیستی تکفیری را به هلاکت برسانند.

هیچ مشکل امنیتی نخواهیم داشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس حملات تروریستی در تهران را یادآور حوادث دهه 60 دانست و خاطرنشان کرد: به راحتی می‌توان رد پای آمریکایی‌ها و عربستان را در ناامنی‌های اخیر منطقه و از جمله تهران مشاهده کرد. انقلاب اسلامی مراحل سخت‌تر از این را پشت سر گذاشته است. در سال 67 در عملیات مرصاد تمام منافقین یا به هلاکت رسیدند و یا دستگیر شدند که حملات تهران نیز باعث شد نیروهای اطلاعاتی امنیتی تمام عقبه آنان را در سراسر کشور شناسایی و دستگیر کنند. بنابراین هیچگونه مشکل امنیتی نخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام رضایی همچنین با اشاره به تحریم قطر از سوی برخی کشورها گفت: عربستان از قطر خواسته که نیروهای پشتیبان حماس را از کشور اخراج کند و از جبهه مقاومت حمایت نکند اما کشور کوچکی مانند قطر در برابر سیاست‌هایی که بزرگترین قدرت‌های جهانی آن‌را ترسیم کرده‌اند ایستادگی می‌کند و امیدواریم روزبه روز به آرمان آزادی قدس نزدیک‌تر شویم.

وی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش را هشداری به صهیونیست‌ها عنوان و اضافه کرد: حملات موشکی ایران هشداری بود به تجاوزگران که اگر ایران بخواهد به جنگ موشکی ورود پیدا کند هیچ قدرتی جلودار او نخواهد بود و کمتر از یک دقیقه موشک‌های ایرانی قلب تلاویو را مورد حمله قرار داده و خسارات سیاسی و نظامی جبران‌ناپذیری به صهیونیست‌ها وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان