کد خبر: ۱۱۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از امروز

ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر بین دستگاه‌های اجرایی کشور امروز آغاز و آزمون نیز در روز سوم شهریور برگزار می‌شود.
امروز آغاز ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر بین دستگاه‌های اجرایی کشوربه گزارش شیرازه، ثبت‌نام برای شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر بین دستگاه‌های اجرایی کشورکه شهریور ماه 96 برگزار می‌شود از امروز دوشنبه 29 خرداد ماه 96 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز دوشنبه 5 تیر ماه 96 پایان می‌پذیرد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور همزمان با آغاز ثبت‌نام از عصر امروز (دوشنبه 29 خرداد 96) بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، لذا ضرورت دارد داوطلبان پس از پرداخت مبلغ 33 هزار تومان به صورت الکترونیکی و با استفاده از بانک‌های متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم تقاضا نامه و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

 کارت شرکت در آزمون داوطلبان از روز سه‌شنبه 31 مرداد 96 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و لذا داوطلبان فرصت دارند از روز سه‌شنبه 31 مرداد 96 لغایت ساعت 24 روز پنجشنبه 2 شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از مشاهده کارت آزمون خود نسبت به پرینت آن و دریافت برگ راهنمای مربوطه اقدام نمایند.

بر اساس برنامه زمانبندی پیش بینی شده این آزمون در روز جمعه 3 شهریور 96 در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی آنان خواهد بود که در تقاضانامه اینترنتی درج کرده‌اند.

ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آن درج شده و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان یک دفترچه حاوی سؤالات عمومی و یک دفترچه حاوی سؤالات اختصاصی داده خواهد شد.

دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت 4 گزینه‌ای با ضریب یک طراحی خواهد شد. ضمنان به ازای هر سؤال غلط یک سوم نمره منفی در نظر قرار گرفته است. مواد آزمون عمومی شامل 1- فناوری اطلاعات مهارت‌های 7 گانه ICDL  2- ریاضی و آمار مقدماتی 3- زبان و ادبیات فارسی 4-  معارف اسلام5- زبان انگلیسی عمومی 6- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اسلام7-هوش و توانمندی عمومی می‌شود.

اقلیت‌های دینی مصرح در قانون جمهوری اسلامی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان بر اساس مجموع تراز شده سایر سؤالات عمومی محاسبه خواهد شد. مواد آزمون تخصصی برای هر یک از مشاغل در جدول شماره یک مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور قرار گرفته است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان