کد خبر: ۱۱۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

ضیافت افطاری 200 مدد جوی امداد بوانات+تصویر

مدیر کمیته امداد بوانات گفت: ضیافت افطاری مدد جویان امداد بوانات با حضور امام جمعه محترم شهرستان برگزار شد.

به گزارش  شیرازه، مراسم ضیافت افطاری و نماز جماعت مغرب و عشا با امامت حاج آقا زارع امام جمعه شهرستان و با حضور 200 نفر از مددجویان کمیته امداد بوانات با حمایت حامیان و خیرین برگزار شد.

محمدحسین امیدی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بوانات ضمن اعالم این خبر به خبرنگار ما گفت: یکی از اقدامات مهم خیرین و حامیان نیکوکار شرکت در طرح اطعام ایتام و خانواده های نیازمند کمیته امداد می باشد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت خیرین شهرستان بیان داشت: در همین راستا  سه تن از حامیان این شهرستان طی ضیافتی 200 نفر از ایتام و خانواده های ایتام و محسنین  این مجموعه را درشب 24 ماه مبارک رمضان اطعام نمودند.


امیدی افزود: یکی از حامیان خیر که دو یتیم را تحت حمایت خود دارد در این راستا جهت اطعام ایام ماه مبارک رمضان مبلغ  15 میلیون ریال را به فرزندان تحت حمایت خود و   سایر مددجویان  پرداخت نمود.

مدیر کمیته امدادبوانات با بیان اینکه کمیته امداد بوانات در حال حاضر 164 یتیم و 356 خانوار محسنین را تحت پوشش خود دارد تصریح کرد: برای حمایت از این ایتام تعداد 1524 نفرحامی و تعداد  234 حامی کودکان محسنین با این نهاد همکاری می کنند.

منبع:  حرف رسا

برچسب ها: بوانات ، افطاری ، فارس
نظرات بینندگان