کد خبر: ۱۱۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
فرماندهی سپاه ناحیه سپیدان گفت:

روز قدس روز ابراز خشم علیه اسرائیل غاصب است

فرماندهی سپاه ناحیه سپیدان گفت:روز جهانی قدس روز ابراز خشم علیه اسرائیل غاصب و روز بزرگ همبستگی با مردم قلسطین است، تاکید کرد: مراسم روز جهانی قدس امسال به خاطر تحولات منطقه و بخصوص در جهان اسلامی باید خیلی باشکوه و گسترده برگزار شود.

به گزارش شیرازه، سرهنگ روح الله رستمی فرماندهی سپاه ناحیه سپیدان ، در گفتگو باخبرنگارما، اظهار کرد: هر ساله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است روز حیات جهان اسلام و روز ایستادگی ملت های مسلمان در برابر استعمار و استکبار است.

وی این راهپیمای را یکی از صدها ابتکار امام راحل عنوان کرد و افزود: امام خمینی(ره) با درایت و آینده نگری عمیقی که نسبت به مسائل داشتند این روز را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین پایه ریزی کردند که همه مردم مسلمان بانه نیز در این روز همزمان با سراسر میهن اسلامی و دنیای اسلام  فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده و فریاد اعتراض خود را نسبت به رژیم اشغالگر قدس به گوش همگان خواهند رساند.

فرماندهی سپاه ناحیه سپیدان اظهار داشت:  روز جهانی قدس روز ابراز خشم علیه اسرائیل غاصب و روز بزرگ همبستگی با مردم قلسطین  است، تاکید کرد: مراسم روز جهانی قدس امسال به خاطر تحولات منطقه و بخصوص در جهان اسلامی باید خیلی باشکوه و گسترده برگزار شود.

رستمی خاطرنشان کرد: حضور گسترده آحاد مردم ولایی و انقلابی ومتدین شهرستان سپیدان در روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان غاصبان صهیونیستی و حامیان جهانی و منطقه‌ای آنهاست.

وی تاکید کرد: مردم روزه‌دار شهرستان سپیدان همگام با سیل خروشان امت اسلام امسال باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند و تنفر شدید خود را از جنایتکاران اسرائیلی اعلام می‌دارند.

فرماندهی سپاه ناحیه سپیدان در ادامه با تاکید بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس در سپیدان خاطرنشان کرد،  این راهپیمایی همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که مصادف با 2 تیرماه است، طبق روال هر ساله از مسیرهای مشخص شده در سپیدان ودر بخشهای مختلف شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با  فراسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان وروز قدس ، به برگزاری هر چه با شکوهتر این مراسم تاکید کرد.

منبع:  مارگون

برچسب ها: سپیدان ، روز قدس ، فارس
نظرات بینندگان