کد خبر: ۱۱۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

زمان ومسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در فراشبند مشخص شد

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهرستان فراشبند روز جمعه دوم تیر ماه و راس ساعت 11:30 دقیقه از میدان بسیج به طرف مصلی نماز جمعه برگزار می شود.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام هادی ابراهیمی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فراشبند در  نشستی که به منظور هماهنگی روز جهانی قدس در فرمانداری فراشبند برگزار شد ضمن گرامیداشت لیالی قدر گفت: در تفسیر فرات کوفى با ذکر سند از امام صادق‌(ع) نقل شده است، که حضرت در تفسیر «إنّا أنزلناه فى لیله القدر» فرمودند: «لیله» فاطمه و«القدر»، اللّه است.

وی در ادامه با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز قیام ملت مسلمان علیه استبداد و روز حیات مسلمین است.

او با اشاره به اینکه جامعه نباید فراموش کند که حق و باطل کجا قرار دارند تاکید کرد: باید فاصله را با مرز دشمن روز به روز زیادتر کرد چرا که دشمن ما را دور زده و ما را فریب داده است و با تمام قوا به جنگ با اسلام آمده است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه در قرآن مرگ بر دشمن تاکید شده است، افزود: اگر امروز فریاد مسلمانان بر دشمنان بلند است به آن دلیل است که در قرآن آمده است فاصله حق و باطل باید مشخص شود.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه ما در راهپیمایی ها دو شعار مهم داریم و آن "دشمن ستیزی و استقلال" است، گفت: ما اهل تسلیم نیستیم چرا که اگر اهل تسلیم بودیم قیام نمی کردیم.

محسن پورزارعی فرماندار فراشبند در این نشست گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نماد اتحاد مسلمین و همدلی مردم و مسئولان نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مردم فراشبند همواره و هرجا نیاز بوده وفاداریشان را به نظام اسلامی نشان داده اند، از ملت مسلمان ایران و همه کسانی که دل در گرو نظام دارند خواست تا با حضور گسترده در راهپمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

آمادگی همه جانبه دستگاه های اجرایی برای برگزاری مناسب و پرشور این راهپیمایی لزوم تبلیغات محیطی و رسانه ای، تأمین امنیت و نظم مسیر راهپیمایی و انجام طرح های ترافیکی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر فراشبند ساعت 11 و 30 دقیقه روز جمعه دوم تیرماه آغاز و راهپیمایان مسیر میدان بسیج به سمت مصلی نماز جمعه را طی می کنند.

 ابراهیم اسکندری، سجاد صفری و سید اسماعیل موسوی شعار دهندگان راهپیمایی روز جهانی قدس بوده و سجاد محمد علی پور نیز قطعنامه ی پایانی راهپیمایی را قرائت می کند.

محسن پورزارعی فرماندار شهرستان نیز سخنران این راهپیمایی در مصلی نماز جمعه و پیش از نماز جمعه سخنرانی خواهد کرد.

منبع: نخل بیدار


انتهای پیام/

برچسب ها: فراشبند ، روز قدس ، فارس
نظرات بینندگان