کد خبر: ۱۱۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر شیراز تصویب شد:

زمین بیمارستان 15 هکتاری نمازی شیراز رفع معارض می شود

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در نشست علنی خود با رفع معارض زمین ۱۵ هکتاری بیمارستان ۱۳۰۰ تخت‌خوابی شماره ۲ نمازی شیراز موافقت کردند.
به گزارش شیرازه، رفع معارض زمین بیمارستان 1300 تخت خوابی شیراز در دویست و هجدهمین جلسه علنی این شورا، به اتفاق آرای تمامی اعضا مصوب شد.

این بیمارستان که دومین ساختمان بیمارستان نمازی و 15 هکتار است از کمک شهرداری شیراز جهت تامین مالی رفع معارض برخوردار خواهد شد.

ایماینه تصریح کرد: تنها در اردیبشهت 96 از تعداد شش هزار و 500 مراجعه کننده بیمار به بیمارستان نمازی شیراز بیش از 50 درصد آن از استان‌های مختلف کشور به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

محمد هادی ایمانیه در پاسخ به اعتراض شهردار شیراز و یک عضو شورا مبنی بر عدم ارائه خدمات پزشکی به صورت عادلانه در تمامی نقاط شهر مخصوصا شرق و جنوب شهر، اظهار داشت: در حال حاضر در علوم پزشکی مخصوص ساختن پنج بیمارستان هستیم که در مناطق کم برخوردار شهر قرار دارند.

شهردار شیراز نیز در این جلسه بیان کرد: خیلی ها از نحوه درآمدزایی شهرداری خبری ندارند و شهرداری با همت خود کاری کرد که کسی حتی متوجه نشود که این پول ها با چه زجر و سختی به دست می آیند.

علیرضا پاک فطرت علاوه بر موافقت کمک شهرداری جهت رفع معارضان زمین بیمارستان نمازی، خطاب به شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در تامین بودجه سال، از شهرداری توقع کسب درآمدهای پایدار دارند؛ می توانیم در ساخت بیمارستان شریک باشیم تا این به درآمد پایداری برای شهرداری نیز تبدیل بشود.
علیرضا پاک‌فطرت افزود: از شورای جدید شهر شیراز نیز درخواست داریم در هیچ شرایطی زمین رایگان دراختیار نهادی قرار ندهد و شرط اختصاص زمین را مشارکت قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر از این به بعد تحت هیچ شرایطی خدمات رایگان ارائه ندهد، پیشنهاد خود مبنی بر درمان رایگان کارگران مستضعف شهرداری و حتی تمامی افرادی که از امکانات بهداشتی محروم هستند را به ریاست علوم پزشکی شیراز ارائه داد .

نظرات بینندگان