کد خبر: ۱۱۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

قدردانی پدرپیوند کبد ایران از صدا و سیما مرکز فارس

دکتر ملک حسینی نقش صدا و سیمای مرکز فارس در گسترش فرهنگ خیرخواهی را بسیار با ارزش خواند و گفت: صدا و سیمای مرکز فارس با تولید و پخش برنامه‌های سلامت محور این نقش را کامل ایفا کرده است.

به گزارش شیرازه، برنامه مهمونی که از اول ماه مبارک رمضان آغاز و از سیمای فارس پخش می شود علاوه بر کمک به نیازمندان و محرومان و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با دعوت از پزشکان برجسته فارس وکشور توانسته است گامی بلند در بخش درمان آموزش پزشکی فارس بردارد.

دکتر ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران با حضور در یکی از برنامه های مهمونی از ساخت و ساز بیمارستان سرطانی جنوب کشور صحبت کرد و از مردم خواست در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

در مراسمی که به مناسبت آغاز درمان در بیمارستان پیوند اعضاء بوعلی در شیراز نیز برگزار شد، دکتر ملک حسینی نقش صدا و سیمای مرکز فارس در گسترش فرهنگ خیرخواهی را بسیار با ارزش خواند و گفت: صدا و سیمای مرکز فارس با تولید و پخش برنامه‌های سلامت محور این نقش را کامل ایفا کرده است.

پدر پیوند کبد ایران افزود: در یکی از ویژه برنامه مهمونی شبکه فارس که در ایام ماه رمضان پخش می‌شود با حضور پزشکان برجسته فارس و کشور مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان برای ساخت بیمارستان سرطانی جنوب کشور جمع آوری شد.

دکتر ایمانیه معاون وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس نیز به مشارکت هزارمیلیارد تومانی خیران در بخش درمان آموزش پزشکی فارس اشاره کرد و گفت: ۸۰۰ خیر در عرصه سلامت در استان در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه بیمارستان تخصصی، فوق تخصصی و پیوند اعضاء بوعلی سینا از عید فطر کار خود را با پذیرش بیماران آغاز می‌کند افزود: امیدواریم با شروع به کار این بیمارستان، از طریق این برنامه های خداپسندانه، شاهد خدمت رسانی مطلوب‌تر به بیماران باشیم.

دکتر ایمانیه در این مراسم همراهی و همدلی صدا و سیمای فارس با خیرین سلامت و مسئولان بهداشت و درمان استان را تحسین برانگیز توصیف کرد .

وی با اشاره به برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی موثر صدا و سیما، ارتقاء جایگاه سلامت در استان و فرهنگ سازی در این خصوص را از اقدامات این مرکز دانست و از دست اندرکاران آن تشکر کرد.

نظرات بینندگان