کد خبر: ۱۱۱۰۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

شلیک اولین موشک فرهنگی فارس به رژیم صهیونیستی/ انتشار آهنگ «زنده باد مرگ بر اسرائیل»+ دانلود

ابراهیم شیشه‌گر خواننده جوان استان فارسی به مناسبت فرا رسیدن «روز قدس» آهنگ جدیدی را با عنوان «زنده باد مرگ بر اسرائیل» منتشر کرده است.
شلیک اولین موشک فرهنگی فارس به رژیم صهیونیستی/ انتشار آهنگ «زنده باد مرگ بر اسرائیل»+ دانلود
به گزارش شیرازه، ابراهیم شیشه‌گر خواننده جوان استان فارسی به مناسبت فرا رسیدن «روز قدس» آهنگ جدیدی را با عنوان «زنده باد مرگ بر اسرائیل» منتشر کرده، این اثر را «مهرداد قبادی» تنظیم کرده است.

شیشه گر در گفتگو با شیرازه درباره این اثر می گوید: اگر ضدآمریکایی ترین ترانه سالهای اخیر را ترانه «مرگ بر آمریکا»ی حامد زمانی بدانیم که قریب به یقین همان است اما متاسفانه در بردن نام آهنگ ضد اسرائیلی ترین آهنگ خوانندگان جمهوری اسلامی حرف چندانی برای گفتن نداریم. نهایتاً بتوانیم آهنگ "یه مسجد" با صدای امیر تاجیک را به علت تعدد پخش نام ببریم. حتی کار قوی و خوبی مثل دولت کاریکاتور نیما علامه که ایشان هم شیرازی هستند دیده نشده است. و طبق سنت چند سال گذشته روز قدس هم آهنگ مرگ بر آمریکای حامد زمانی پخش می کرده ایم.

این خواننده انقلابی افزود:
البته نمیگویم بد است اما میخواهم بگویم آهنگ فراگیر مناسب روز قدس هنوز ساخته نشده که امیدوارم کار ما بتواند ذره ای از این خلاء را پر کند.این در صورتی است که ممکن است در این مملکت عده ی حتی موافق آمریکا باشند اما یقیناً در بین انسانها کسی که موافق رژیم کودک کش اسرائیل باشد وجود ندارد. یعنی در خونخواری و اینکه عامل همه ی شرارت های جهان، اسرائیل و سیاست اسرائیلی هاست هیچ شکی وجود ندارد.

این جوان هنرمند اضافه کرد:آهنگ مرگ بر اسرائیلی که الحمدلله امسال خوانده شد را به نوعی می توان اولین آهنگ پاپ "مرگ بر اسرائیل" جمهوری اسلامی تلقی کرد. هرچند استاد قره باغی نیز در سرودی را هم وزن سرود مرگ بر آمریکای معروفشان چند سال پیش اجرا کردند که متاسفانه آنطور که باید دیده نشد و فکر می کنم در حق استاد به نوعی جفا شد.آنقدر اسرائیل پست و وقیح است که به نظرم هزاران کار مرگ بر اسرائیل هم خوانده شود جا دارد.

گفتنی است شیرازه با این خواننده و ترانه سرای جوان گفتگوی مفصلی داشته که در روزهای آینده منتشر خواهد شد. شیرازه؛ اولین پایگاه خبری و تحلیلی است که این اثر ارزشمند را که هفته گذشته تنظیم و آماده شده منتشر می کند.



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امید عطائی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
0
باید قطع نسل کثیف یهود هروز چند هیودی را به آتش کشید
امید عطائی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
0
باید قطع نسل کثیف یهود هروز چند یهودی را به آتش کشید