کد خبر: ۱۱۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان:

روز قدس تبلور وعده الهی است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان گفت: روز قدس تبلور وعده الهی است که کاخ ظلم خدا گریزان را از تار عنکبوت لرزان و نظام پوشالی طاغوت را لغزان و ناپایدار می کند.

به گزارش شیرازه، مهدی شیخ موحد رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان درگفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: روز قدس جلوه ای زیبا از بیداری اسلامی است.

وی تصریح کرد:امسال نیز همچون سال های گذشته با تأسی از روح بلند حضرت امام خمینی(ره) و در پیروی از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این راهپیمایی دشمن شکن حضور فعال خواهیم داشت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان گفت: روز قدس تبلور وعده الهی است که کاخ ظلم خدا گریزان را از تار عنکبوت لرزان و نظام پوشالی طاغوت را لغزان و ناپایدار می کند.

 مهدی شیخ موحد اظهار داشت :ضمن دعوت از جامعه دانشگاهیان ، آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان را برای حضور پرشور در این روز مبارک و وحدت آفرین اعلام کرده و اطمینان داریم که امسال نیز مردم و به ویژه دانشگاهیان در روز قدس به عنوان سمبل مبارزه با صهیونیسم جهانی، به وظیفه خود در قبال همراهی و همدردی با مردم ستمدیده فلسطین عمل کرده و اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در دنیا طنین انداز خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان اعلام کرد: از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان دعوت می‌کنم همچون سالیان گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند و صدای مظلومیت مردم سرزمین‌های اشغالی را زنده نگه دارند.

 شیخ موحد تاکید کرد :همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، و به منظور ارج نهادن به فرمان معمار کبیرانقلاب امام خمینی ( ره )،  و همگام با مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان نیز حضوری پرشکوه در راهپیمایی روز قدس به نمایش خواهند گذاشت.

منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، شیخ موحد ، روز قدس
نظرات بینندگان