کد خبر: ۱۱۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

با وجود مخالفتها؛ تخریب میدان تامین اجتماعی فراشبند توسط شهرداری شروع شد

منتخبین جدید شورای شهر با بیان اینکه اصلاح شکل هندسی میدان تامین اجتماعی در موقعیت کنونی و عدم بودجه ضروری نمی باشد خواستار لغو اصلاح این میدان شده بودند.

به گزارش شیرازه  چندی پیش متن نامه ای مبنی بر اینکه شهرداری فراشبند قصد تخریب میدان ورودی فراشبند از طرف کازرون را به دلیل عدم جلوگیری از سرعت و... دارد، در شبکه های اجتماعی منتشر شد که سریعا با واکنش منتخبین جدید شورا و ارسال نامه ای کتبی به شورای شهر و شهرداری شد.


منتخبین شورا که با بیان دلایلی تاکید بر مدیریت بودجه و عدم هزینه در اصلاح شکل هندسی این میدان نمودند از شهردار فراشبند خواستند به دلیل کمبود بودجه و مطالبات عقب مانده کارگران شهرداری و بدهکاری چند میلیاردی شهرداری، از انجام این پروژه خود داری نمایند.

شهرداری فراشبند نیز بلافاصله با انتشار تصویر نامه ای درخواست منتخبین مردم در شورای شهر را رد کرده وچنین درخواستی را مبنی بر عدم اگاهی اعضای جدید شورای شهر از قوانین خواند.

این در حالی است که طی نامه ای که در تاریخ 95/08/05 استانداری به شهرداری فراشبند ارسال نموده بود تسویه حساب ناشی از تعهدات سالهای قبل شهرداری را در اولویت پرداخت ها قرار داده بود و ضمن تاکید و دستور معاون هماهنگی امور عمرانی، تخلفات مربوطه در این راستا را یکی از دلایل رد صلاحیت دوره های بعد انها خواند.

شهرداری فراشبند و تخریب میدان تامین اجتماعی


با وجود این مخالفتها روز گذشته شهرداری فراشبند پروژه ی تخریب این میدان را آغاز نمود که بلافاصله با واکنش شهروندان فراشبندی در شبکه های اجتماعی همراه شد و خلیل محمدی که یکی از منتخبین مردم فراشبند در شورای شهر می باشد با حضور در این میدان، ضمن گفتگو از تخریب این میدان به طور موقت جلوگیری کرد.

تخریب میدان تامین اجتماعی

تخریب میدان تامین اجتماعی


منبع: نخل بیدار

نظرات بینندگان