کد خبر: ۱۱۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۶

صدا وسیمای فارس دستگاه برتر در اجرای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم

صدا وسیمای فارس دستگاه برتر در اجرای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی شناخته شد.
به گزارش شیرازه، صدا وسیمای فارس دستگاه برتر در اجرای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی شناخته شد.

در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی استان که به ریاست استاندار فارس و با حضور رییس کل دادگستری استان و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، القاصی مهر رییس کل دادگستری استان فارس با اشاره به عملکرد دستگاه های مختلف استان در همکاری با دادگستری و جلوگیری از جرم و آسیب های اجتماعی گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، صدا وسیمای فارس به عنوان یکی از 5 دستگاه برتر در اجرای مطلوب و اثربخش برنامه های حوزه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی سال 1395 انتخاب شد.

وی اظهار داشت: ایثار و تلاش صادقانه انسان های ساعی، مومن و متعهد در عرصه پیشگیری آثار ماندگاری است که پیوسته تاثیرگذار و اثر بخش بوده و بستر رشد، تعالی و صیانت از جامعه در ابعاد مختلف را فراهم می سازد.

در این نشست با اهدای لوح تقدیر به مدیر کل صدا وسیمای فارس از زحمات وی و همکاران رسانه ای این مرکز قدردانی شد.

صدا وسیمای فارس در سال گذشته با تولید و پخش برنامه های متعدد و متنوع در رادیو و تلویزیون تلاش کرد با آگاه کردن مردم نسبت به قوانین و مقررات گام های مهمی در مقابله با آسیب های اجتماعی در بخش های مختلف بردارد. حضور حقوقدانان و کارشناسان قضایی در برنامه های "مشاوره" ، "کاشانه مهر"، "نگاه روز" ، "گفتگو در سیما" و ایجاد بستر لازم در برنامه های صبحگاهی، عصر گاهی و خانواده رادیو و پوشش برنامه های آگاهی بخش در خبر و همکاری با دستگاه قضایی در حوزه های مجازی، بخشی از این اقدامات بوده است.

واحد موسیقی صدا وسیمای فارس نیز تولید آثاری با موضوعات طلاق با هدف  هشدار به خانواده ها و همدردی با فرزندان طلاق در دستور کار دارد.

همکاری همه جانبه صدا وسیما با دستگاه قضایی استان با عنایت به جلسات مشترک هم اندیشی دو دستگاه و اتفاق نظر مسئولان صدا وسیما و دادگستری برای هم افزایی در جلوگیری از جرم و آسیب های اجتماعی رو به افزایش است.


نظرات بینندگان