کد خبر: ۱۱۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۶

آغاز تمرینات فجرشهیدسپاسی شیراز بعد از عید فطر

بنا بر اعلام روابط عمومی باشگاه، تمرینات تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز بعد از عید فطر آغاز می شود.
به گزارش شیرازه بعد از کش و قوس‌های فراوان انتظار هوادران شیرازی برای تعیین سرمربی تیم قدیمی فجر شهید سپاسی با انتخاب علی اصغر کلانتری به پایان رسید. علاوه بر انتخاب سرمربی، مهدی جعفری و اسماعیل زارع به عنوان کمک مربی، علی چراغی به عنوان مربی گلر‌ها انتخاب شده‌اند و مربی بدنساز و تمرین‌دهنده فجر‌های نیز در روزهای آینده مشخص می‌شوند.

در لیگ پانزدهم (دو فصل قبل) تیم فجر با سرمربی‌گری کلانتری تا آستانه صعود به لیگ برتر رفت و تنها با یک تساوی مقابل تیم نفت آبادان مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت می‌کرد اما متاسفانه این رویا محقق نشد. در تحلیل عدم موفقیت فجر برای راهیابی به لیگ برتر در کنار مشکلات مالی که به طور قطع نقش پررنگی در ناامیدی بازیکنان داشت باید نیم‌نگاهی به عدم بدنسازی اصولی بازیکنان فجر در آن فصل انداخت.

مصدومیت طولانی بازیکنان کلیدی فجر در نیم فصل دوم ضربه زیادی به این تیم وارد کرد و سبب چندین شکست پیاپی این تیم و عقب ماندن از کورس قهرمانی شد. بنابراین تیم فجر باید در فصل جدید این ضعف خود را جبران کند تا متحمل ضررهای غیرقابل جبران نشود.

کلانتری و دستیارانش روز گذشته تست زیر 23 سال این باشگاه را آغاز کرده‌اند و این تست‌گیری ساعت 18 امروز به پایان می‌رسد. براساس گفته‌های امیرحسین جوانی، روابط عمومی باشگاه فجر، تمرینات این تیم نیز بعد از عید سعید فطر آغاز می‌شود.

وی افزوده است: هفت بازیکن که خدمت سربازی آنها تمام شده است از تیم فجر جدا شدند و چندین بازیکن جدید هم به تیم اضافه خواهند شد .

تیم فجر 5 سال است که از لیگ برتر دور افتاده است و حتی در فصل قبل در آستانه سقوط به لیگ دسته دوم قرار گرفت. باید نشست و دید که آیا کلانتری با تصمیمات و تدابیری که می‌اندیشد موفق می‌شود که دومین صعود تیم فجر شهید سپاسی به لیگ برتر را بار دیگر به نام خود کند؟

لیگ دسته اول فوتبال کشور از دهه دوم تیرماه آغاز می‌شود و تیم‌های فجر شهید سپاسی و برق جدید شیراز دو نماینده این شهر در لیگ هفدهم هستند.


نظرات بینندگان