کد خبر: ۱۱۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
فرمانده سپاه فجر:

روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان در مقابل رژیم جعلی اسرائیل است

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: یکی از پیام‌های حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام همبستگی جهان و حمایت از جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین است.
به گزارش شیرازه، سردار سیدهاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به سیلی موشکی ملت ایران به تروریست‌های تکفیری در سوریه، گفت: اقتدار بازدارنده و صلابت سپاه پاسداران در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و کشور ایران با اجرای موفقیت‌آمیز عملیات موشکی لیله‌القدر  بیش از پیش برای جهانیان نمایان شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از عناصر تاثیرگذار گروه تروریستی داعش در پِی عملیات موشکی سپاه به هلاکت رسیدند، گفت: پیام عملیات موشکی لیله‌القدر یک پیام اُمیدآفرین برای دوستان و وحشت‌آفرین برای دشمنان جمهوری اسلامی و حامیان تروریست‌های تکفیری است.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه برهم زدن امنیت کشور ایران یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی است، گفت: نیروهای مسلح کشور در بهترین وضعیت آمادگی قرار دارند و پاسخ آن‌ها به هرگونه تهدید عوامل استکبار جهانی، کوبنده و دندان‌شکن بوده و محدود به مرزهای جغرافیایی کشور نخواهد بود.

وی با بیان اینکه پرورش و فعالیت گروه‌های تروریستی تکفیری در راستای برنامه‌ریزی و اهداف صهیونیست‌ها برای منطقه غرب آسیاست، گفت: یکی از اهداف تشکیل گروه‌های تروریستی تکفیری سرپوش گذاشتن بر جنایات ددمنشانه صهیونیست‌ها در حق ملت مظلوم فلسطین و ایجاد حاشیه امن برای رژیم جعلی اسرائیل با معطوف کردن نگاه جوامع مسلمان و جهان به مسائل فرعی است.

غیاثی خاطرنشان کرد: عمده جنایات و توطئه آفرینی ها بر علیه ملت های مسلمان در اتاق های فکر اسرائیلی - آمریکایی طراحی و برای اجرا به گروه های تروریستی ابلاغ می شوند.

وی با تاکید بر اینکه روز قدس نماد وحدت مسلمانان در مقابل رژیم جعلی اسرائیل است، گفت: در این روز بزرگ تمام مسلمانان جهان فارق از ملیت، یک‌صدا شعار نابودی رژیم صهیونیستی را سرخواهند داد.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه «مقاومت» تنها راه پیروزی ملت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی است، گفت: یکی از پیام‌های حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام همبستگی مسلمانان جهان و حمایت از جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه‌ها بر افکار عمومی در عصر حاضر گفت: رسانه‌های متعهد جهان اسلام با پوشش جنایات رژیم جعلی اسرائیل، صدای مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

غیاثی خاطرنشان کرد: مردم مومن ایران بخصوص شهروندان شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در ایران اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضور گسترده‌ای در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت.
نظرات بینندگان