کد خبر: ۱۱۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
فرمانده سپاه شهرستان مُهر :

استکبار بداند که مسئله فلسطین همچنان مسئله اول ملسلمین است

فرمانده سپاه شهرستان مُهر گفت: دست در دست هم بااراده‌ای راسخ، خشم خود از دشمنان ظالم و بی‌عدالت را نشان دهند و پس از یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بیعت نمایند، تا استکبار.

به گزارش شیرازه،  سرهنگ محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار ما در خصوص حضور مردم شهرستان مهر در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: روز قدس از روزهای بزرگی است که به دستور حضرت امام خمینی (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان می‌بایست مردم عزیز ما در این راهپیمایی شرکت کنند و حمایت خود را از مظلوم و انزجار خود را استکبار جهانی و ظالم را به منصه ظهور و نمایش بگذارند.

وی افزود: هرجایی که مردم حضور داشتند ما موفق بوده‌ایم و حضور مردم یکی از استوانه‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است و اگر در همه صحنه‌ها حضور مردم باشد دشمن روزبه‌روز ناامیدتر خواهد شد.

فرمانده سپاه مهر یادآور شد: ما از اهل‌بیت و امامان معصوم آموخته‌ایم که باید در برابر استکبار و زیاده خواهان و دنیاطلبان به ایستیم.

سرهنگ رضایی گفت: تکلیف ما در خصوص روز جهانی قدس کاملاً مشخص است که باید به میدان بیاییم و در برابر ظالمان به ایستیم و اعلام کنیم که یار مظلومان هستیم، در طول تاریخ بسیار ظلم‌ها به مظلومین شده است و در فلسطین اسرائیلی‌ها بسیار ظلم کرده‌اند و خانه و کاشانه و محل زندگی آن‌ها را غصب کرده‌اند و هرروز شهروندان فلسطینی موردحمله اسرائیلی‌ها قرار می‌گیرند و صدای این مظلومان را هیچ‌کس نمی‌شنود.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر تصریح کرد: ما باید با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس این مظلومیت مردم فلسطین را گوش جهانیان برسانیم و با مشت‌های گره‌کرده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهیم و به زیاده خواهان نشان دهیم که در مقابل استکبار و زیاده خواهان خواهیم ایستاد.

سرهنگ رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان داشت: بدینوسیله از آحاد امت اسلامی و مردم شریف شهرستان مُهـر، به‌ویژه بسیجیان، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، که اصحاب دانایی و روشنایی‌اند دعوت می‌شود تا دست در دست هم بااراده‌ای راسخ، خشم خود از دشمنان ظالم و بی‌عدالت را نشان دهند و پس از یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بیعت نمایند، تا استکبار جهانی بداند که مسئله  فلسطین همچنان مسئله  اول عالم اسلام است.

منبع:  عصر مُهـر

برچسب ها: مهر ، فرمانده ، فلسطین ، روز قدس
نظرات بینندگان