کد خبر: ۱۱۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۶

دعوت فرماندار سروستان از مردم جهت حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس

فرماندار سروستان در بیانیه ای از مردم سروستان جهت حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش شیرازه، سیدعلاء الدین کراماتی، فرماندار سروستان طی بیانیه ای از مردم این شهرستان جهت حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی دعوت کرد.

متن این بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ

روز قدس روز فریاد تمام آزادگان جهان و روز دفاع از حق و حق طلبی، میراث گران ‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌ ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان عرصه جهانی است، در این روز یکبار دیگر امت اسلامی با الفبای فکری انقلاب اسلامی و بنیان گذار کبیر روز جهانی قدس پیمان می بندد و به جهانیان می فهماند که جبهه مقاومت و سازش ناپذیری که آن امام راحل (ره) در مقابل اشغالگران صهیونیست گشود، هیچ گاه بسته نمی‌شود.

امروز جنایات اسرائیل قلب های لبریز از اسلامِ مسلمانان را سخت به درد آورده است؛ امّا سخت تر و ننگین تر از آن جنایات و دردناک تر از آن ستم ها، بی اعتنایی، سکوت و گاه همدستی و همنوایی بعضی دولت های اسلامی است که به دشمن و حامیِ سرسخت اسرائیل دستِ دوستی می دهند. لذا با توجه به شرایط بین المللی و درگیری های منطقه ای این روز فرصتی است تا جهان اسلام بیدار شود و کشورهای اسلامی یکپارچه ندای مرگ بر اسرائیل سر دهند و انزجار خود را از این رژیم اشغالگر و دول حامی آن اعلام دارند.

در آستانه روز جهانی قدس و عملیات غرورآفرین نیروی هوافضای سپاه در موشک باران مقر فرماندهی داعش در دیرالزور سوریه و لزوم وحدت و هم دلی در بین همه اقشار و مسلمانان ، از آحاد مردم ولایی و روزه‌دار شهرستان سروستان دعوت می‌شود همگام با همه مسلمانان جهان و سیل خروشان ملت ایران، با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای امام راحل (ره) و خلف صالحش حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ، با حضور گسترده و حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیفزایند. بی شک راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین  خواهد بود،امید که بتوانیم صدای مظلومیت مردم سرزمین های اشغالی را زنده نگه داریم.ان‌شاءالله


وعده دیدار ما : ساعت11:30  صبح روز جمعه 96/4/2 از مقابل ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان تا محل مسجد جامع سروستان

منبع: سروستان ما

انتهای پیام/س

برچسب ها: سروستان ، قدس
نظرات بینندگان