کد خبر: ۱۱۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۶

درخشش صداوسیمای فارس در جشنواره تقدیر از مراکز برتر در برگزاری انتخابات 96

مراسم تجلیل از مراکز فعال صدا و سیمای استان ها در برگزاری مطلوب انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور رئیس سازمان صدا و سیما در مجتمع رفاهی ملاصدرای تهران برگزار شد.
به گزارش شیرازه، مراسم تجلیل از مراکز فعال صدا و سیمای استان ها در برگزاری مطلوب انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور رئیس سازمان صدا و سیما در مجتمع رفاهی ملاصدرای تهران برگزار شد.

در این مراسم که به ابتکار معاون امور استانها و با حضور معاونین و جمعی از مدیران رسانه ی ملی برگزار شد از مراکز برتر در برگزاری موفق انتخابات سال 96 تقدیر به عمل آمد.

دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در این مراسم که مدیران کل صدا و سیمای استانها و جمعی از برنامه سازان از اقصی نقاط کشور حضور داشتند مرجعیت تثبیت شده رسانهی ملی در مناسبت های مختلف را حاصل تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر همکاران خود در بخش های مختلف رسانهی ملی بویژه حوزه استانها دانست.

دکتر علی عسکری مراکز صدا و سیمای استانها را از مهمترین بخش های رسانهی ملی دانست که با ارتباط نزدیک و تعامل سازنده با مخاطبان هدف بخوبی توانسته اند ماموریت های خود را انجام دهند.

رئیس سازمان صدا و سیما همکاران رسانه ای خود را به تلاش بیشتر در پاسخ به میل و نیاز مخاطبان فرا خواند و تصریح کرد : صدا و سیما برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان خود با رعایت همه جوانب سرعت در انتقال اخبار و رویدادهای مهم کشور را در دستور کار دارد و از این به بعد هیچ موضوعی نباید مانع دسترسی سریع مخاطبان رسانهی ملی به اخبار و اطلاعات مورد نیازشان شود.

در این مراسم معاون امور استانهای رسانه ی ملی نیز گزارشی از چگونگی برنامه سازی و تبلیغات صدا و سیمای استانها برای برگزاری شکوهمند انتخابات سال 96 ارائه داد.

دکتر دارابی ، هماهنگی ، برنامه ریزی ، اجرا و نظارت ، ارائه دستورالعمل ها متناسب و مناسب به مراکز و پیگیری لحظه ای و رصد برنامه سازی برنامه سازان را عامل مهم توفیق مرکز استانها برشمرد.

 

در این مراسم از برگزیدگان مراکز استانها در بخش های مختلف با اهداء هدیه و لوح تقدیر به عمل آمد.

در این جشنواره صدا و سیمای مرکز فارس در مجموع با کسب 7 جایزه مقام دوم مرکز استانها را بخود اختصاص داد آقایان باغبانمنش به عنوان مدیر تولید برتر ، شهریار باقری نژاد به عنوان بهترین تهیه کنندگی سیما، علی محمد بهمنی به عنوان بهترین کارگردانی سیما ، حسین سلطانی پور بهترین نورپرداز و طراحی صحنه ، اسماعیل حسین زاده بهترین تهیه کنندگی رادیو و خانم هاجر کوشکی به عنوان بهترین نویسندگی رادیو در انتخابات از برنامه سازان و مدیران صدا و سیمای فارس از دست رئیس سازمان لوح و هدیه خود را دریافت کردند.

صدا و سیمای مرکز فارس در جشنواره فنی مراکز نیز مقام اول را بخود اختصاص داد و تندیس ویژه جشنواره تولیدات مراکز استانهادر خوزستان نیز به خبر صدا و سیمای فارس به عنوان خبر برتر اهداء شد.

 
نظرات بینندگان