کد خبر: ۱۱۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۶

از فرمانده سپاه ناحیه سپیدان تجلیل شد

امام جمعه شهرستان سپیدان از فرماندهی سپاه ناحیه سپیدان به نمایندگی از سردار حاجی زاده فرمانده دلاور نیروی هوا فضا سپاه و همه سبزپوشان سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش شیرازه، حجه السلام موسوی انورامام جمعه شهرستان سپیدان در سخنانی با تقدیر و تشکر ازسبز پوشان ولایت، سپاه را اهل فهم و بصیرت در کشور و از پیش قراولان مبارزه با ظلم و استکبار دانست و افزود: سپاه با این اقدام خلاقانه خود حس غرور ملی ایرانیان را افزایش داد. وی افزود چیزی بالاتر از غرور ملی نداریم و اگر این غرور بشکند دیگر چیزی برای یک ملت باقی نمی ماند.

وی افزود: زبان قرآن با زورگویان و مستکبران زبان تهدید است و تنبیه نه تعریف و تمجید و تواضع لذا شرایط دنیای امروز به گونه ای نیست که بخواهیم با زبان نرم با آنها صحبت کنیم. وی فرمود این اقدام شجاعانه و انقلابی سپاه پاسداران زبان موشکی ایران را جهانی کرد چرا که مهمتر از خود موشک پیام قاره پیمای موشک بود پیامهای مهمی که هم برای دشمنان و هم برای دوستان در خارج و برخی در داخل کشور مخابره کرد و لذا برخی ها باید بدانند و ببینند که خط قرمز ما چیست و از چه کسی دستور میگیریم.

موسوی انوراظهار داشت: باید کشورهایی که در دنیا جنگ به پا میکنند و خون مردم بی گناه را میریزند تا منافع خودشان را تامین کنند، درمقابل آنها اقدامات رعب آور و وحشت زا انجام و با آنها با زبان تهدید و تنبیه سخن گفت نه اینکه از صلح و سازش و مذاکره حرف بزنیم این درس را ما از کربلا آموختیم چرا که کربلا میدان تمام عیار مقابله بین ظالم و مظلوم بود و امام حسین (ع) هیچ گاه در کربلا مذاکره نکرد.

امام جمعه سپیدان در پایان سبز پوشان راست قامت سپاه پاسداران و سربازان انقلاب اسلامی را زمینه سازان واقعی ظهور حضرت مهدی (عج) دانست و با اهداء لوح سپاسی به سردارحاجی زاده حلقه گلی را به گردن فرمانده رشید سپاه منطقه سپیدان انداخت.


 وی دلایل تحمیل این همه جنگ ها و توسعه تروریسم به خصوص در منطقه خاورمیانه با توجه به همین ویژگی ها است و درک امام خمینی از این اعتقاد شوم و تیزبینی رهبری سبب شده اسرائیل را دشمن شماره یک بشریت بدانند و رهبری فرمودند اگر اسرائیل غلطی کند ما تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

موسوی انور با اشاره به حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) اظهار کرد: البته آنها حمله کردند که به تعبیر رهبری ترقه بازی بود ولی اعلام این نکته بود که باید بدانیم اگر در سوریه نجنگیم باید در خاک ایران بجنگیم و بدانیم مدافعان حرم کار ارزشمندی برای امنیت مملکت و سرزمین ما انجام می دهند.

 امام جمعه شهرستان سپیدان افزود: در زمینه حمله به ایران، صهیونیست ها تهدید کردند ولی واکنش سپاه بود که 600 نقطه اسرائیل را زیرقفل موشک ها داریم و با توجه به این امر اسرائیل دشمن شماره یک خود را جمهوری اسلامی می داند و صهیونیست ها از هر عاملی که به مبارزه جمهوری اسلامی و اسلام منجر شود، حمایت کرده و با آن هم پیمان می شوند.

وی افزود: البته سپاه قهرمان با حمله موشکی دقیق به وسیله موشکی رادارگریز و نقطه زن اعلام کرد در دفاع اسلام و مردم هیچ مرزی را نمی شناسد و امنیت کشورومردم اولویت اول آنهاست و اعلام قاطع بود که در صورت تکرار این ترقه بازی ها جواب جمهوری اسلامی ایران و سیلی نظام قاطع، کوبنده محکم و سخت وپشیمان کننده خواهد بود.

موسوی انور یادآور شد: همانطور که رهبری فرمودند، ما یقین داریم و اعتقاد ما همین است اسرائیل تا 25 سال آینده وجود خارجی ندارد و ترس و وحشتی که این رژیم غاصب را وادار به هم پیمانی با وهابیت کرده همین امر را نشان می دهد.

  وی با تاکید براینکه اگر ما با امنیت کامل امروز در نماز جمعه و مراسمات مختلف همچون راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنیم مدیون شهدا هستیم و این امنیت با بهای سنگین این‌چنینی تأمین شده است که بر همین اساس همه مردم و مسؤولان باید بدانند مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم.

امام جمعه شهرستان سپیدان با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا باید همواره مورد توجه قرار بگیرند، عنوان کرد: امام راحل شهدا را ولی‌نعمت ما و مقام معظم رهبری شهدا و خانواده‌های شهدا را دارای حق حیات بر گردن ما بیان فرموده‌اند و این وظیفه همگان در مقابل شهدا و خانواده‌های شهدا را سنگین‌تر می‌کند.

وی این اقدام کوبنده و قاطعانه را درس عبرتی برای دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و متذکر شد: همه دشمنان نظام اسلامی بدانند با چنین ملت مقاوم و مقتدری مواجه هستند و سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی، بسیج، ارتش و ملت ایران در حفاظت از انقلاب همیشه در صحنه حضور دارند.



منبع:  مارگون
برچسب ها: سپاه ، فرمانده ، امام جمعه
نظرات بینندگان