کد خبر: ۱۱۱۱۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۶

خودسرهایی که به ظاهر به انقلاب خدمت می‌کنند!

گروه خودسری که گمان می‌کند با بصیرت خود به انقلاب خدمت می‌کند و از ارزشها دفاع می‌کند، باید بداند رفتارهایش دقیقا همان قطعه گمشده پازلی است که موساد و سیا و ام آی۶ در ایران به دنبال آن می‌گردد تا به وسیله آن در بین مردم تفرقه بیاندازد و ملت را مقابل ملت قرار دهد.

به گزارش شیرازه، برخی مناسبت‌ها مثل راهپیمایی ۲۲بهمن و یا راهپیمایی روز قدس فرصت مناسبی هست تا وحدت ملی تحکیم پیدا کند و چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصول‌گرا و موافق و مخالف برخی سیاست‌ها و رویکردهای دولت، همه زیر یک پرچم و عَلَم جمع شده و یک شعار مشترک سر بدهند.

وحدت ملی همان گمشده ملتهایی چون مصر و لیبی و افغانستان و ... است که بر اثر فقدان آن و چندقطبی شدن و دسته‌بندی‌های متعدد در صفوف مردم، حاکمیت فروپاشید و جنگ‌های داخلی و فرقه‌ای و عقیدتی سرمایه این ملت‌ها را بر باد داد و پای متجاوز خارجی و تروریست‌ها را به این کشورها باز کرد.

همانگونه که در کلیپی که دست به دست در فضای مجازی منتشر شده است مشاهده می‌شود، در راهپیمایی روز قدس علیه رئیس جمهور قانونی کشور شعارهایی سر داده شد که قطعا در راستای ایجاد چند دستگی و انشقاق سیاسی و اجتماعی در کشور موثر خواهد بود.

بدتر از همه آنکه این قبیل اقدامات در نظر برخی از مردم و رسانه‌ها، به پای حزب الله نوشته می‌شود؛ همان قشری که برای تحکیم وحدت ملی تا امروز بیشترین سختی‌ها را متحمل شده و بیشترین خون‌دل‌ها را خورده است.

این قبیل اقدامات، قطعا نسبتی با حزب الله و تفکر اصولی و آرمانی این قشر از جامعه ندارد.

و گروه خودسری که گمان می‌کند با بصیرت خود به انقلاب خدمت می‌کند و از ارزشها دفاع می‌کند، باید بداند رفتارهایش دقیقا همان قطعه گمشده پازلی است که موساد و سیا و ام آی۶ در ایران به دنبال آن می‌گردد تا به وسیله آن در بین مردم تفرقه بیاندازد و ملت را مقابل ملت قرار دهد.

بنابراین عجیب است اما واقعیت دارد: چه فتنه‌گر خیابانی در سال ۸۸ و چه خودسر بی‌بصیرت در سال ۹۶! هر دو در خدمت یک جریان هستند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶
0
اگه ربطی به حزب الله ندارد پس چرا خودشون اقدامی نمیکنن چرا وقتی اسید پاشی میشه سکوت میکنن و خبری نمیشه چرا وقتی به مطهری حمله میشه رد پای حزب الله دیده میشه خودتان بودین جای مردم چه فکری میکردید
وقتی میبینیم از دیوار سفارت ها راحت بالا میرن و بعد باز رد پایی...
شیرازه به این راحتی نمیشه گناه رو از گردن این قشر پاک کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶
0
چه عجب . دو کلمه حرف منطقی هم از شما شنیدیم !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶
0
آقاي ناشناس پرسيده اي: اگر ربطي به حزب الله نداره پس چرا خودشون اقدام نمي كنند!؟
جواب: شما خودت گفتي ربطي به حزب الله نداره پس چطور توقع داري حزب الله براي كار نكرده جواب بدهد! چرا ربطش نميدي به افراطيون اصلاح طلب همون هايي كه اول انقلاب بين مردم مي خواستند ديوار بكشند آيا فكر نمي كني ته مانده همين جريانات با شكل و شمايلي متفاوت امروز هم عرض اندام مي كنند تا ليدر هاي اصلي اصلاحاتچي ها از آب گل آلود ماهي اميال سياسي خود را به پشتوانه فريب مردم تور كنند ....
ضمنا اگر منظورت از حزب الله افراد خود سر و تخريب گر باند ... هست كه مورد تاييد ولايتمداران و جامعه انقلابي نيست چرا كه آبشخور همين آقا طبق اسناد منتشره به كارگزاران و اصلاح طلبان برميگردد كه براي بد نامي جريان متدين و مظلوم جلوه دادن اصلاح طلبچي ها جهت جلب توجه مردم در فرصت هاي مختلف انتخابات و غيره دسته گل هاي سفارشي به آب مي دهند.
و تو خود بخوان حديث مفصل زين مجمل در خصوص و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶
0
تجربه بالا رفتن از ديوار سفارت را جريان اصلاحات دارد در اين مورد شك نكنيد